Just Cause 4 jest dobrze zoptymalizowany. Wstępna analiza grafiki na PC

Gry
1284V
Just Cause 4 jest dobrze zoptymalizowany. Wstępna analiza grafiki na PC
Bartosz Dawidowski | 27.11.2018, 10:46

Just Cause 3 straszył kiepskim frameratem. Jak będzie z Just Cause 4? Redakcja DigitalFoundry postanowiła przyjrzeć się jakości wykonania pecetowej wersji najnowszej przygody Rico.

Just Cause 4 wygląda świetnie na każdej platformie, ale oczywiście w przypadku high-endowego peceta możemy liczyć na grafikę w najwyższej rozdzielczości i jakości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pytanie, jak mocnym pecetem trzeba dysponować, by zapewnić sobie płynną animację przy wysokich ustawieniach jakości grafiki w opcjach? Tematem zajęła się ekipa DigitalFoundry.

Jak gra zachowuje się na sprzęcie wyposażonym w procesor Core i5 4590 i z kartą graficzną GTX 1060? Okazuje się, że bardzo dobrze, nawet z włączonym FXAA, V-Synciem i oczywiście na wysokich detalach graficznych i w 1080p. Tytuł śmiga w takiej konfiguracji w 60 fps, zaliczając tylko drobne spadki animacji (do ok. 50 fps) w najgorętszych momentach. Na bardzo podobne wyniki można liczyć z kartą graficzną RX 570.

Na maksymalnych detalach, z włączonym SMAA i V-synciem pecet z Core i9 9900K oraz GTX 1080Ti na pokładzie ma problem z utrzymaniem 50 fps w trakcie największego zamieszania. Ten wynik powinien się jednak jeszcze poprawić po wydaniu nowych sterowników i oczywiście w finalnej wersji gry, którą nie dysponowało DigitalFoundry.

Wygląda na to, że Just Cause 4 został dobrze zoptymalizowany w wersji pecetowej. Posiadacze "blaszaków" nie muszą zatem bać się powtórki z "rozrywki", z Just Cause 3, które miało kiepską optymalizację na PC i konsolach. Trzymajmy kciuki, że wersje konsolowe Just Cause 4 nie będą mieć problemów z utrzymaniem stabilnych 30 fps.

W tym miejscu znajdziecie pełne wymagania sprzętowe Just Cause 4.

Just Cause 4 trafi na rynek już 4 grudnia. Czekacie  na premierę?

 

Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper