Patryk Jankowski Patryk Jankowski 15.02.2016 10:35
Digital Foundry testuje wczesną wersję Hitmana
485V

Digital Foundry testuje wczesną wersję Hitmana

Ostatnie testy nowych przygód Agenta 47 dały jasno do zrozumienia, że gra IO Interactive będzie duża i rozbudowana pod względem rozgrywki i taktyki. Ekipa z Digital Foundry zdecydowała się jednak sprawdzić, jak wersja beta sprawdziła się pod względem technicznym.

Studio IO Interactive zdecydowało się zresetować swoją kultową markę i Hitman (PS4) na PlayStation 4 będzie grą niezwykle rozbudowaną oraz dużą. Rozmiary lokacji rosną nawet w porównaniu z już dużym Hitman: Rozgrzeszenie™ (PS3) z 2012 roku, ale gameplay to nie wszystko, jak gra prezentuje się pod względem technologicznym?

Na tak postawione pytanie starają się odpowiedzieć specjaliści z Digital Foundry, którzy od lat analizują gry pod względem wykonania technicznego. 

Ich zdaniem ilość generowanych postaci w tłumie (teraz nawet do trzystu ludzi) mocno wpływa na wydajność rozgrywki na konsolach stacjonarnych. Mimo to skok względem poprzedniej odsłony serii jest znaczący, bowiem teraz otrzymujemy natywne 1920x1080 na PlayStation 4 oraz wygładzanie krawędzi w post-processingu, oświetlenie bloom oraz znakomite odbicia.

Filmik analizujący jakość wersji beta możecie obejrzeć poniżej. Tekst Daniela dotyczący wczesnej wersji pod tym adresem.

 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-hitman-beta-ps4-performance-analysis

Tagi: Digital Foundry hitman IO Interactive playstation 4 Square Enix