BioShock wciąż jest bardzo ważną marką dla 2K

Ostatnia część z serii zapoczątkowanej ukazaniem się na PC w 2007 roku zadebiutowała w 2013 roku. Do wyszły również dwa dodatki fabularne, z których ostatni zadomowił się na konsolach graczy w 2014 roku. Od tamtego czasu nie uświadczyliśmy żadnych informacji o potencjalnej kontynuacji.
Pomimo faktu, że żadna nowa część nie została zapowiedziana marka wciąż pozostaje bardzo ważna dla wydawcy jakim jest 2K Games należące do Take-Two Interactive. Na konferencji Technology, Media, & Telecom organizowanej w Nowym Jorku dyrektor generalne Zelnick ujawnił, że wszystkie gry z serii sprzedały się w ilości powyżej 25 milionów egzemplarzy. Sam BioShock Infinite osiągnął wynik 11 milionów sprzedanych kopii.
BioShock jest dla nas bardzo ważną własnością intelektualną. Jednak nie mam w tej chwili niczego do ogłoszenia.




Z zeszłym roku Irrational Games - studio odpowiedzialne za wszystkie części oraz dodatki - zostało zamknięte. Marka została przekazana do 2K Marin. Zdaniem Zelnicka w świecie BioShock wciąż jest miejsce na kreatywny i komercyjny rozwój.
Myślę, że ta seria jest przewrotna. Jednak nie zdano sobie z tego jeszcze sprawy. W przyszłości z pewnością padną pytania takie jak: „Czy pozostaniecie w wierni w kwestii kreatywności?", „w jaki sposób zrobicie coś ekscytującego?” oraz „w jaki sposób zwiększycie bazę obiorców”? Te pytania z pewnością padną, a my najprawdopodobniej w końcu na nie odpowiemy. Traktujemy BioShock jako poważny kawałek naszego biznesu.