Paweł Musiolik Paweł Musiolik 13.04.2015 11:41
Masa nowych informacji o FF XIV: A Realm Reborn Heavensward
507V

Masa nowych informacji o FF XIV: A Realm Reborn Heavensward

Po weekendowej transmisji nowości z Final Fantasy XIV: A Realm Reborn: Heavensward (PS4), jeden z użytkowników Reddita podjął się tłumaczenia nowych informacji o tym dodatku do FF XIV. Czego możemy się spodziewać?

Zepnijmy więc wszystkie informacje w kilkunastu podpunktach:

  • Latające mounty na lądzie będą się poruszać w 90% szybkości tych standardowych, ale latając - 2x szybciej. Yoshida zaznaczył jednak, że te wartości mogą ulec zwiększeniu. By latać wystarczy przytrzymać dłużej przycisk skoku będąc na latającym mouncie.
  • W trakcie latania nie będziemy przez nikogo atakowani.
  • Pojawi się linia zadań, która nauczy naszego chocobo latać.
  • Są plany by aktualnie znajdujące się w grze mounty latające przekształcić w pełnoprawne "pojazdy latające", ale to dopiero w łatkach po premierze dodatku.
  • Paladyn dostanie dodatkowe combo.
  • Nowe umiejętności bojowe danych klas będą wymagały ukończenie zadań.
  • Nowy limit break Dragoona pokazany zostanie na Toukaigi.
  • Nowe zestawy dropiące z nowych dungeonów.
  • Nowe umiejętności klas wytwarzających przedmioty pochodzić będą z nowych poziomów i zadań.
  • System "specjalizacji" poprawi balans między klasami postaci. By wykorzystać maksimum systemu nie będziemy musieli już wbijać maksymalnego poziomu w każdej z nich.
  • Startowe punkty w mapach Frontline zostana zmienione.
  • Nowa broń mnicha będzie smoczą wersją Sphairai.
  • Craft Housing pozwoli na stworzenie miniaturki naszego domu we... własnym domu.
  • Statek składa będzie się z 4 części, które musimy pozyskać.
  • Zawartość z podstawowej wersji gry zostanie zbalansowana, zwłaszcza jeśli chodzi o poziom trudności.
  • Wcześniej stworzone drużyny będą mogły wybierać się do dungeonów nawet jeśli będzie ich za mało.
  • Dodano opcję synchronizacji do najniższego poziomu IL danego dungeonu.
  • System lootu będzie różny w pojedynku z Alexandrem na Normal i Hard
  • Walki z Primalami będą dawać graczowi specjalne żetony, które będzie można wymieniać na przedmioty, które chcemy dostać.
  • Stworzone wcześniej drużyny otrzymają opcję "loot master" w której lider będzie decydował o przydziale zdobytych przedmiotów.
  • Alexander na poziomie normal działać będzie jak raid Crystal Tower
  • Wkrótce dowiemy się więcej o nowych klasach postaci.

Źródło: http://www.reddit.com/r/ffxiv/comments/327yqi/things_that_were_not_in_the_slides_of_live_letter/

Tagi: Final Fantasy XIV: A Realm Reborn Heavensward Final Fantasy XIV: Realm Reborn playstation 3 playstation 4 Square Enix