WWE SmackDown! vs. RAW 2011

WWE SmackDown! vs. RAW 2011

6,8
46 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.8
X360 6.7
Wii 7.0
PSP 6.9
PS2 6.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa,   Bijatyka
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
26.10.2010
Europa:
29.10.2010
Producent:
Yuke's
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa,   Bijatyka
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
26.10.2010
Europa:
29.10.2010

WWE SmackDown! vs. RAW 2011 - opis gry

WWE SmackDown! vs. Raw 2011 to bijatyka 3D, która trakuje o wrestlingu, wyprodukowana przez japońskie studio Yuke's Osaka i wydana przez THQ w październiku 2010 roku na PlayStation 3 oraz Xbox 360. Ukazały się również nieco zubożone wersje gry na inne platformy, takie jak Wii, PlayStation 2 oraz PSP.

Podstawowy tryb kariery, znany z poprzednich odsłon serii, w WWE SmackDown! vs. Raw 2011 został nieco przemodelowany i teraz nosi nazwę WWE Universe. Pozwala nam on na rozgrywanie walk według konkretnych scenariuszy, na podstawie których tworzone są na przykład przerywniki. Jednak co najważniejsze, w trybie tym gracz ma możliwość zagrać własną, stworzoną przez siebie postacią, co jest nowością w serii. Regulować możemy praktycznie każdy atrybut zawodnika - nie tylko tak podstawowy aspekt jak np. muskulatura, ale nawet tak egzotyczne elementy jak makijaż, blizny czy napisy na kibicowskich tablicach trzymanych podczas naszych meczów. Ulepszeniom uległ także tryb Road to WrestleMania. Po wybraniu jednego z kilku w pełni licencjonowanych zawodników lub stworzonego przez nas zapaśnika można rozegrać scenariusz kilkunastu walk prowadzących do mistrzostwa.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najważniejszą nowością w produkcji Yuke's Osaka jest jednak nowy silnik fizyczny - realistyczny, doskonale odwzorowujący zachowanie przedmiotów niezastąpionych w wrestlingu, a więc krzeseł, drabin czy aluminiowych podestów. Deweloper przemodelował także system chwytów i rzutów - z jednej strony walka jest teraz nieco bardziej intuicyjna, lecz z drugiej nadal ograniczona zaledwie do kilku, specyficznych dla każdego zawodnika ruchów. Tradycyjnie dla serii, wszystko odbywa się tutaj w atmosferze wielkiego show. Wejścia zawodników zrealizowane są na miarę telewizyjnych transmisji, widzimy fajerwerki, kolorowe reflektory, sceny z prawdziwych walk wyświetlane na bilboardach, żywo reagujących komentatorów i wrestlerów wygłaszających swoje kwestie. Należy też odnotować możliwość toczenia pojedynków rankingowych lub towarzyskich przez Sieć.

Pod kątem oprawy graficznej WWE SmackDown! vs. Raw 2010 prezentuje się bardzo dobrze, a grafikom szczególnie udała się prezencja zawodników. Publika żywo reaguje na wydarzenia w ringu, składa się z wielu dużych i zróżnicowanych modeli postaci. Podtrzymuje to wrażenie oglądania relacji z prawdziwego pokazu.

Wideo - WWE SmackDown! vs. RAW 2011

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper