Splatterhouse 2

Splatterhouse 2

6,9
12 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.0
SMD 6.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Now Production
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
03.08.1992
Europa:
1992
Producent:
Now Production
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
03.08.1992
Europa:
1992

Splatterhouse 2 - opis gry

Splatterhouse 2 to chodzona dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Now Production i wydana przez Namco na Segę Mega Drive. Tytuł ukazał się także w ramach usługi Virtual Console na Wii.

Akcja Splatterhouse 2 rozgrywa się niedługo po wydarzeniach przedstawionych w pierwszej części. Rick Taylor, który przyodziany w magiczną majańską maskę, ruszył wówczas ratować swoją dziewczynę przed siłami zła nie podołał zadaniu. Jennifer zmarła w jego ramionach. Po trzech miesiącach od tego incydentu sprawy ponownie nabierają jednak rozpędu. Maska, która teoretycznie powinna być w kawałkach, ponownie pojawia się przed obliczem protagonisty, informując go, że Jennifer można jeszcze uratować. Aby sprawdzić wiarygodność tych słów, Rick udaje się do dawnej rezydencji dra Westa, szalonego naukowca (znanego z ‘jedynki’), gdzie znajdować ma się portal prowadzący do wymiaru zamieszkanego przez demony.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Pod względem rozgrywki kontynuacja nie różni się szczególnie od pierwowzoru. Rick naciera w jedną stronę eliminując po drodze mniej lub bardziej wymyślnych przeciwników. Może używać zwykłych ciosów ręką, nogą, a także zbierać różne bronie znajdowane po drodze: stalowe rurki, kości, bomby, strzelby, piły mechaniczne itd. Względem oryginału większy nacisk położono na sekcje zręcznościowe. Jest to nie tylko pokonywanie przeszkód, ale także minigry, np. ucieczka motorówką przed wielką ośmiornicą. Co warto dodać, tym razem na poziomach nie porozmieszczano żadnych checkpointów, dlatego ewentualne skucha wiąże się z poważniejszymi konsekwencjami.

 

Twórcy przygotowali osiem etapów, które wprawdzie można przejść dość szybko, ale replayability podnoszą alternatywne drogi prowadzące do celu (zazwyczaj zresztą wyżej stawiające poprzeczkę).

Wideo - Splatterhouse 2

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper