SoulCalibur Legends

SoulCalibur Legends

5,3
16 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 5.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   Slasher
Premiery
Świat:
20.11.2007
Europa:
28.08.2008
Producent:
Project Soul
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona,   Slasher
Premiery
Świat:
20.11.2007
Europa:
28.08.2008

SoulCalibur Legends - opis gry

SoulCalibur Legends jest przygodową grą akcji inspirowaną takimi pozycjami, jak Devil May Cry czy God of War, wydaną przez japońską firmę Namco Bandai Games na konsolę Nintendo Wii. Legends jest spin-offem serii SoulCalibur, czyli słynnego cyklu bijatyk, w których wojownicy walczą przy użyciu broni białej.

Fabuła gry osadzona została pomiędzy wydarzeniami z Soul Blade i SoulCalibur. Opowiada ona o tym, jak Siegfried Schtauffen zmienił się w Nightmare’a. Legends przypomina Edge-Master - główny tryb przygodowy z PSX-owego Soul Blade, którego trzon stanowi szereg misji polegających na przemierzaniu liniowych leveli, unikaniu pułapek i walce ze stojącymi na drodze gracza przeciwnikami. Przygodę rozpoczynamy wcieleni w rolę stanowiącego twarz serii Siegfrieda, z czasem jednak pojawia się możliwość kierowania poczynaniami kilku innych zawodników, w tym Taki, Astarotha czy Mitsurugiego. Każda z dostępnych postaci posiada charakterystyczny dla prezentowanego stylu garnitur ciosów, których liczba może usatysfakcjonować osoby, które spędziły wcześniej dużo czasu z klasycznymi odsłonami SoulCalibur.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka SoulCalibur Legends mocno przypomina gry z serii God of War i Devil May Cry. Dzieli się na trzy główne elementy: walkę, sekcje zręcznościowe oraz rozwiązywanie prostych zagadek logicznych. Jako że wcześniejsze odsłony SC to bijatyki, deweloper także tutaj zaimplementował możliwość parowania ataków, skok oraz blok. Połączenie dwóch ostatnich owocuje ponadto tagową zmianą zawodnika, gdyż warto wiedzieć, iż w znacznej części misji gracz może korzystać z dwójki bohaterów. Twórcy nie pomyśleli wprawdzie o dodaniu akcji tagowych dla danych postaci, jednak w grze obecny jest tryb kooperacji offline na podzielonym ekranie. Za sterowanie zawodnikiem, w tym także swoiste uniki dostępne dla każdego fightera, odpowiedzialny jest nunchuk, podczas gdy wszystkie uderzenie i cięcia wykonujemy przy mocy wiilota. Tytuł spod dłuta Project Soul posiada także sekcję bonusową, w której można między innymi odblokować dodatkowy oręż oraz znanych zawodników.

 

Projekty poziomów, postaci oraz broni są w zasadzie takie same jak w bijatykach z SoulCalibur w tytule, jednakże w przeciwieństwie do wcześniejszych produkcji japońskiego dewelopera, oprawa graficzna w Legends stoi na stosunkowo niskim poziomie.

Wideo - SoulCalibur Legends

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper