NARC

NARC

6,1
7 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.3
PS2 6.0
XBOX 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Point of View
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
22.03.2005
Europa:
27.05.2005
Polska:
27.05.2005
Producent:
Point of View
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
22.03.2005
Europa:
27.05.2005
Polska:
27.05.2005

NARC - opis gry

NARC to strzelanina, w której gracz śledzi wydarzenia z perspektywy trzeciej osoby. Za jej produkcję odpowiadało studio Point of View, a za wydanie Midway Games. Tytuł ukazał się na PC, PlayStation 2 i Xboxa (w planach była również wersja na GameCube’a) i był rebootem klasyka z gatunku ‘run and gun’ wydanego pod koniec lat 80.

W NARC gracz wciela się w jednego z dwóch policjantów pracujących w wydziale narkotykowym. Ich zadaniem jest powstrzymać dystrybucję nowego, śmiertelnie groźnego specyfiku zwanego Liquid Soul.

 

Jako gliniarz pod przykrywką działamy na ulicach dwóch metropolii (zasadniczo) próbując walczyć z wszelką możliwą przestępczością. Oprócz misji fabularnych możemy się także zaangażować w opcjonalne akcje. Przestępstwa ‘generowane’ są losowo i twórcy przygotowali łącznie dwanaście ich rodzajów. Środki jakie musimy przedsięwziąć mogą być różne - czasami wystarczy pomachać odznaką, innym razem trzeba się z oprychem siłować biorąc udział w minigrze. Ponadto można też aresztować drobnych handlarzy prochami odwiedzając boczne alejki, a zgarnięty towar odstawić na posterunku.

 

NARC jest unikalny pod tym względem, że oprócz stania po stronie praworządności, umożliwia nam również mniej szlachetną działalność. Kierowany przez nas policjant niekoniecznie musi być służbistą, ba, może całkowicie zejść z dobrej drogi. Zarekwirowany towar może bowiem opylić przechodniom, albo nawet go zażyć, co daje pewne krótkotrwałe pozytywne efekty.

 

Uczynki te mają swoje konsekwencje (tak jak traktowanie z buta cywilów) - obniżają liczbę specjalnych punktów będących odzwierciedleniem statusu naszego podopiecznego. Maksymalna ich ilość to 100. Zjeżdżając poniżej 49 zostajemy zdegradowani i nie możemy uczestniczyć w misjach fabularnych, poniżej 24 jesteśmy bezrobotni, a jeszcze niższy upadek może sprawić, że zainteresuje się nami policja.

Wideo - NARC

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper