Halo 4

Halo 4

Ocena wg platformy:

X360 8.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
343 Industries
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.11.2012
Europa:
06.11.2012
Polska:
06.11.2012
Producent:
343 Industries
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
06.11.2012
Europa:
06.11.2012
Polska:
06.11.2012

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Halo 4
9.0
Recenzja gry: Halo 4

Halo 4 - opis gry

Czwarta część przygód Master Chiefa to pierwsza gra 343 Insustries, które przejęło serię po Bungie. Złożony z utalentowanych deweloperów zespół stworzony został wyłącznie po to, aby zajmować się marką Halo i ją rozwijać, czego pierwszym krokiem jest właśnie Halo 4 - początek nowej trylogii z ikonicznym już bohaterem.

Po wydarzeniach z części trzeciej i ponad 4-letniej hibernacji Chief wraz z Cortaną trafia na Rekwiem, świat Prekursorów, na którym przymusowo ląduje po starciu z siłami Przymierza. Przed Spartaninem stoi całkowicie nowe wyzwanie i kilka faktów, które nakażą mu inaczej

343 Industries złożyło grę ze znanych już fanom elementów, nie odchodząc zbytnio od kanonu, który przez dekadę budowało Bungie. W skład gry wchodzi kampania, gdzie spotkamy się z nowym uzbrojeniem, pojazdami i, co najważniejsze, przeciwnikami. Oprócz doskonale znanych nam już przedstawicieli Przymierza, zmierzymy się również ze strażnikami Rekwiem, Prometeanami. Ci wymagają obrania całkowicie nowej strategii w walce - ich umiejętności odbiegają od schematu potyczek znanych z poprzednich odsłon cyklu, bazując w dużej mierze na wzajemnych zależnościach między poszczególnymi przedstawicielami rasy. Na szczególną uwagę zasługuje oprawa graficzna - twórcy przy użyciu odpowiednio zmodyfikowanego silnika z poprzednich części zdołali uzyskać najwyższej klasy wizualia, których najbardziej urodziwym elementem są efekty świetlne. W roli kompozytora duet Marina O'Donnella i Michaela Salvatoriego zastąpił Neil Davidge znany wcześniej głównie jako producent muzyczny (współpracował m.in. z Massive Attack).

Nowej jakości doczekał się też szalenie popularny tryb sieciowy. Rozgrywka zyskała na dynamice i pojawił się system levelowania, w ramach którego wraz z kolejnymi poziomami odblokowujemy kolejne umiejętności, gnaty i części pancerza naszego Spartanina. Na płycie z grą znajduje się 13 multiplayerowych map, a kolejne pojawiały będą się wraz z nowymi map packami. Częścią wieloosobowej zabawy jest też Spartan Ops - podzielona na odcinki historia, w której udział może wziąć do czterech graczy.

Wideo - Halo 4

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper