Fast RMX

Fast RMX

7,8
10 oceny

Ocena wg platformy:

NS 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Shin'en Multimedia
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
03.03.2017
Europa:
03.03.2017
Polska:
03.03.2017
Producent:
Shin'en Multimedia
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
03.03.2017
Europa:
03.03.2017
Polska:
03.03.2017

Recenzja redakcji

Fast RMX - recenzja gry
8.5
Fast RMX - recenzja gry
NS

Fast RMX - opis gry

Fast RMX to gra wyścigowa reprezentująca gatunek tzw. future racerów. Za jej produkcję i wydanie odpowiadało niezależne niemieckie studio Shin'en Multimedia. Tytuł ukazał się na Nintendo Switch. Fast RMX to wzbogacona o nową zawartość nowa wersja FAST Racing NEO z Wii U.

Produkcja przypomina takie klasyki jak seria F-Zero czy WipEout znany ze sprzętów Sony. Gra jest trzecią częścią serii Fast Racing. Pierwsza ukazała się jeszcze na Wii (także w dystrybucji cyfrowej).

Dalsza część tekstu pod wideo

Na tle innych future racerów serię Fast wyróżnia się skupienie tylko na ściganiu. Innymi słowy, nie ma tutaj broni pod postacią porozmieszczanych na trasach dopałek. Nasze futurystyczne pojazdy poruszają się po trasach, na których rozmieszczone zostały specjalne ‘podkładki’ (boost pady) zwiększające prędkość. Żeby jednak móc je wykorzystać, należy zmienić tryb działania pojazdu. Zmiana widoczna jest po kolorze silników - niebieskim lub pomarańczowym. Muszą one być takie samej, jak kolor podkładek. Ten oryginalny patent sprawia, że seria porównywana była z kultową Ikarugą. Innym sposobem zwiększenia prędkości pojazdu jest zbieranie specjalnych orbów, które nabijają specjalny wskaźnik.

Podobnie jak w FAST Racing NEO najważniejszym tutejszym trybem są mistrzostwa, czyli Championship, gdzie startujemy w kilku ligach/klasach - zaczynając od tej najsłabszej, a kończąc na wymagającej największych umiejętności. Nowy jest tryb Hero Mode, który odblokowujemy po wygraniu jednego pucharku. W nim zasady się lekko zmieniają - wskaźnik boosta robi jednocześnie za wskaźnik energii, co wymaga zupełnie innego nastawienia.

Dostępne są też tryby wieloosobowe, zarówno w wariancie lokalnym (maks. cztery osoby na split-screenie), jak i sieciowym (osiem osób). Na Switchu gra działa w 60 klatkach na sekundę nawet w lokalnym multi.

Inne nowości w Fast RMX to sześć nowych torów, pięć pojazdów, prawie trzydzieści utworów, wsparcie HD Rumble i nie tylko. Po premierze gra była wspierana aktualizacjami, np. trybami Time Attack (kilkadziesiąt wyzwań związanych z jazdą na czas) oraz Online Friend Support (pozwala on grać przez sieć ze znajomymi; w ‘podstawce’ nie ma lobby i w rywalizacji biorą udział przypadkowe osoby).

Wideo - Fast RMX

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper