Deathmatch Village

Deathmatch Village

4,8
24 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 4.5
PS Vita 5.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bloober Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
07.08.2013
Europa:
07.08.2013
Producent:
Bloober Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Liczba graczy:
1-6
Premiery
Świat:
07.08.2013
Europa:
07.08.2013

Deathmatch Village - opis gry

Deathmatch Village to gra zręcznościowa typu MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) wyprodukowana przez polskie studio Bloober Team. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na PlayStation 3 i PlayStation Vita. Deathmatch Village udostępniano w formule f2p, czyli pobranie gry było darmowe, ale za dodatkowe funkcje i zawartość należało uiszczać drobne opłaty.

Rozgrywka - Deathmatch Village

Deathmatch Village przypomina trochę serię Worms. Starcia toczą się na dwuwymiarowych planszach, a grać można w sumie na dwa sposoby - albo drużynowo, albo jeden przeciwko wszystkim. Nasza postać, amerykański redneck, biega, skacze, strzela i kolekcjonuje świnie, które przerabia następnie np. na bekon, a ten sprzedaje. Świnie pojawiają się wciąż w tym samym miejscu danego poziomu, a oprócz nich znajdują się na nim również rozmaite power-upy (jak choćby medykamenty) pomagające w potyczkach. W rywalizacji może brać udział maksymalnie sześciu graczy.

Pomiędzy bitwami przenosimy się do wioski, a właściwie do menu skleconego na modłę wioski. Możemy tam zakupić nowy ekwipunek za zarobione pieniądze, usprawniać parametry postaci, albo przenieść się na arenę, gdzie stoczymy kolejną batalię o cenną wieprzowinę. Niestety, każda podjęta w Deathmatch Village czynność wymaga czasu, na przykład przerobienie świni na bekon zajmuje czterdzieści minut, a dostawa nowego sprzętu ze sklepu około godziny.

Gra w momencie wydania była oceniana bardzo słabo. Dojmujące w niej były nie tylko rozwiązania wymuszające uiszczanie opłat, by rozgrywka była mniej uciążliwa, ale także sama mechanika rozgrywki, a zwłaszcza sterowanie, w którym wykorzystywało się lewą gałkę jednocześnie do celowania i poruszania po arenach zmagań.

Wideo - Deathmatch Village

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper