Guilty Gear XX Accent Core Plus

Guilty Gear XX Accent Core Plus

7,6
27 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 7.4
PSP 6.8
PS2 7.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
27.03.2008
Europa:
03.12.2010
Producent:
Arc System Works
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
27.03.2008
Europa:
03.12.2010

Guilty Gear XX Accent Core Plus - opis gry

Guilty Gear XX Accent Core Plus to dwuwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Arc System Works i wydana w Europie przez Zen United. Tytuł ukazał się na PlayStation 2, PlayStation Portable i Wii. Jego edycja HD trafiła również na PS3 i Xboxa 360 oferując możliwość grania przez sieć.

Guilty Gear XX Accent Core Plus to czwarta już edycja Guilty Gear X2 i zarazem udoskonalona wersja Accent Core. Gra nie jest jednak zwykłym skokiem na kasę i wprowadza sporo nowego jeśli chodzi o zawartość. Przede wszystkim warto wspomnieć o nowych grywalnych postaciach (w tym znanych bohaterach serii, którzy wcześniej byli niedostępni) oraz tak samo nowym, bardziej rozbudowanym trybie fabularnym wyjaśniającym wiele wątków z życiorysów bohaterów. Np. przeszłości Sola, jego rywalizacji z Ky, tragicznego losu Millii czy kampanii prezydenckiej Chippa. Cykl Arc System Works wyróżnia to, że, jak na bijatykę, kładzie duży nacisk na narrację i tym razem nie jest inaczej. Więcej - historie postaci są nieliniowe, posiadając dwie ścieżki do obrania każda.

Dalsza część tekstu pod wideo

Accent Core Plus oferuje także dwa nowe niedostępne wcześniej tryby - Survival oraz Mission Mode. Ten pierwszy przywodzi oczywiście na myśl podobne tryby z innych bijatyk, ale zmagania w nim urozmaicają elementy systemu rozwoju (wybranej postaci możemy bowiem ulepszać parametry). Mission Mode z kolei to swoiste wyzwania. Mamy tu do czynienia z walkami, które stawiają przed nami mniej lub bardziej wydumane wytyczne, a my musimy je zrealizować. Na PSP dochodzi do tego wszystkiego jeszcze tag trzech na trzech.

System walki zasadniczo nie uległ zmianie, choć twórcy wprowadzili kilka poprawek pozytywnie wpływających na balans rozgrywki. Od gracza wymagana jest zwłaszcza zdolność trzaskania combosów mogących w skrajnym przypadku pozbawić przeciwnika całej energii. System jest bardzo techniczny, toteż premiuje graczy, którzy poświęcają godziny na szlifowanie umiejętności. Techniki bohaterów są, swoją drogą, bardzo widowiskowe.

Wideo - Guilty Gear XX Accent Core Plus

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper