Resident Evil: Dead Aim

Resident Evil: Dead Aim

6,2
38 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
7 godzin
Premiery
Świat:
13.02.2003
Europa:
09.07.2003
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
7 godzin
Premiery
Świat:
13.02.2003
Europa:
09.07.2003

Resident Evil: Dead Aim - opis gry

Resident Evil: Dead Aim to shooter wykorzystujący lightguna, który ukazał się na PlayStation 2 w 2003 roku. Za produkcję i wydanie gry odpowiadał Capcom. W Dead Aim podczas rozgrywki akcję mogliśmy obserwować z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby.

Dead Aim to czwarta część serii, którą w Japonii wydawano pod szyldem Gun Survivor (na Zachodzie poszczególne jej odsłony ukazywały się pod różnymi tytułami). Pierwsze dwie na tapetę brały Resident Evil, trzecią poświęcono Dino Crisis.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

W przeciwieństwie do drugiego Survivora, Dead Aim opowiada zupełnie nową historię w ramach znanego uniwersum. W grze wcielamy się głównie w Bruce’a McGiverna, agenta amerykańskiego rządu, którego zadaniem jest powstrzymać niejakiego Morpheusa D. Duvala (byłego członka zespołu naukowego Umbrelli) i zdobyć próbkę śmiercionośnego wirusa T. W dalszej części pokierujemy też poczynaniami Fong Ling, agentki chińskiego. Wydarzenia rozgrywają się na pokładzie dużego statku wycieczkowego.

 

Gameplay rozwija formułę wcześniejszych Survivorów. Tym razem akcję śledzimy z dwóch perspektyw, co dzieli grę na de facto dwa różne segmenty. Pierwszy przypomina tradycyjne części serii, czyli eksplorujemy nieprzyjazne miejsca zbierając niezbędne do poczynienia postępów przedmioty i czytając dokumenty lepiej objaśniające fabułę. Walkę natomiast obserwujemy już z oczu podopiecznego. Używać możemy tradycyjnego kontrolera do PS2, a także GunCona 2 i mysz podłączaną pod USB. Do dyspozycji mamy m.in. pistolety, w tym magnum, strzelbę i karabin maszynowy. Jednakże pomimo charakteru gry amunicję trzeba oszczędzać, bo nie ma jej wcale tak dużo.

 

Resident Evil: Dead Aim zbierał noty niewiele powyżej przeciętnej i nie zapisał się szczególnie w świadomości graczy. Bruce i Fong Ling trafili jednak do Namco x Capcom, eRPeGa, w którym występowały najpopularniejsze postacie obu tytułowych firm.

Wideo - Resident Evil: Dead Aim

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper