Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 18.06.2020
The Last of Us 2 - poradnik, solucja, znajdźki, trofea i więcej
6849V

The Last of Us 2 - poradnik, solucja, znajdźki, trofea i więcej

The Last of Us 2 mimo swojej liniowości, jest całkiem dużym tytułem, w którym wiele rzeczy można pominąć. Nasz szczegółowy poradnik pomoże nie tylko w samym przejściu gry, ale też w znalezieniu wszystkich znajdziek, czy dodatkowych surowców do ulepszania bohaterów. Znajdziecie tu również poradnik do trofeów.

The Last of Us Part II jest w głównej mierze grą liniową, ale przedstawiony świat gry skrywa mimo wszystko wiele zakamarków, w których znajdziesz nie tylko materiały do tworzenia przedmiotów, ale też suplementy do ulepszania postaci, części do ulepszania broni, czy ogólnie pojęte znajdźki - takie jak karty kolekcjonerskie, artefakty, czy w późniejszym etapie monety. Nasz poradnik pomoże w znalezieniu wszystkiego, a także wskaże miejsca, które warto odwiedzić przed popchnięciem fabuły do przodu. Nie zabraknie też pomocy w walkach z przeciwnikami, czy ogólnych porad mówiących o tym, na jakich zasadach działa rozgrywka w The Last of Us 2.

The Last of Us 2 - podstawy

The Last of Us 2 - poradnik

Przygotowany przez nas poradnik do The Last of Us 2, w głównej mierze ma pomóc w znalezieniu wszystkich sekretów - znajdziek, warsztatów, sejfów, czy dodatkowych surowców. Wskażemy miejsca, do których warto się udać, ale nie zawsze są widoczne na pierwszy rzut oka. Poinformujemy również o tym, kiedy dana sekwencja zostanie odcięta - co jednocześnie oznaczać będzie, że przedmioty się w niej znajdujące przepadną i trzeba będzie powtarzać cały rozdział żeby je zdobyć.

Rzeczony poradnik nie ma spoilerów zdradzających fabułę, choć to pod warunkiem, że nie wybiegniecie za bardzo w przyszłość względem tego gdzie sami doszliście. Niby oczywistość, ale wolę ostrzec, żeby nie było później żalu. Poniżej znajdziecie listę wszystkich rozdziałów (lista jeszcze niekompletna). Sam poradnik jest w tym miejscu.

Jackson:

Seattle, dzień 1:

Seattle, dzień 2:

Seattle, dzień 3:

Park:

Seattle, dzień 1:

Seattle, dzień 2:

Seattle, dzień 3:

Farma:

Santa Barbara:

Farma:

Trofea, sekrety, znajdźki i wszystkie bronie

W tym dziale znajdziesz pomoc w zdobyciu platynowego trofeum. Jest tu cała lista trofeów i pomoc w zdobyciu ich. Poradniki odnośnie zdobycia poszczególnych trofeów, pomoc w znalezieniu wszystkich broni, znajdziek (karty kolekcjonerskie, artefakty, monety) i wskazówki.

Platynowe trofeum o wiele łatwiej zdobyć niż w części pierwszej. Nie trzeba przechodzić gry na najtrudniejszym poziomie (tutaj całkowita dowolność), ale wciąż trzeba mieć wszystkie znajdźki i ulepszenia dla postaci oraz broni, co może okazać się czasochłonne. Zdobycie wszystkich pucharów może zająć 20-40 godzin, w zależności od stylu gry. Trudność platyny oceniam na 2/10.

Tyle słowem wstępu - życzę dobrych wrażeń podczas przechodzenia The Last of Us 2 i tego, żeby nasz poradnik okazał się pomocny.

Tagi: Naughty Dog poradnik sekrety solucja Sony Interactive Entertainment The Last of Us Part II trofea znajdźki