The Last of Us 2 Remastered - poradnik. Solucja, porady, karty kolekcjonerskie, sejf, bronie, znajdźki, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Last of Us Part II Remastered

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Mateusz Wróbel | 20.01, 21:26

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Seattle dzień 2: Hillcrest - The Last of Us 2 Remastered.


WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.


Znajdźki do znalezienia:

  • Artefakty: 10
  • Karty kolekcjonerskie: 5
  • Wpisy w dzienniku: 1
  • Warsztaty: 2
  • Sejfy: 1

Po obejrzeniu scenki możesz siąść do gitary i sobie swobodnie pobrzdąkać. Twoim celem jest powrót do pokoju, w którym było radio. Po drodze nie ma nic nowego do zebrania, więc możesz udać się bezpośrednio do scenki, która się tam rozegra. Po niej wylądujesz w Hillcrest. Możesz przeszukać tutaj kilka budynków i innych obiektów. Zacznij od cofnięcia się do tyłu, i zeskoczenia do zabłoconego dołu z samochodem.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Następnie rozbij przednią szybę pickupa i podnieś kartę kolekcjonerską (WACHUMERO) [1/5] leżącą na siedzeniu.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wróć się do punktu startowego i przeskocz przez ogrodzenie po lewej, by następnie przejść przez dziurę w ścianie do wnętrza budynku.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Znajdziesz się w toalecie, gdzie jest trochę suplementów i alkoholu. Wyjdź z powrotem na zewnątrz i udaj się na prawo ciągle trzymając się budynku, by następnie skorzystać z niebieskich drzwi.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

W środku, regale po lewej znajdziesz garść suplementów. Następnie podejdź do lady z kasą, gdzie w jej szufladzie znajdziesz nożyczki, z kolei na regale w pobliżu jest kilka suplementów. Opuść budynek przez okno i skieruj się do tego naprzeciwko, za białą furgonetką.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc w środku udaj się do małej szafki znajdującej się niedaleko manekinów i pufy do przymierzania butów – znajdziesz tam trochę szmatek. Następnie skieruj się do nieco oddalonych drzwi. One okażą się jednak zamknięte, dlatego skieruj się trochę na lewo i obejdź małą szafkę, na której leżą szmatki. Podczas zabierania ich zauważysz dziurę w ścianie.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Przejdź przez nią i zejdź na dół do piwnicy. Tam znajdziesz warsztat, na którym możesz ulepszyć broń [1/2]. Na prawo od niego jest szafka z amunicją do rewolweru. Zanim skorzystasz z warsztatu, weź kilkanaście części i taśmę znajdującą się na lewo od niego.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Kolejna ich porcja znajduje się nieco dalej na lewo, na końcu stolika. Zaraz obok są suplementy i amunicja do krótkiego pistoletu. Nieco na lewo jest artefakt (Rysunek córki Rosedale'a) [1/10] i alkohol.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Nieco dalej, znów na lewo znajduje się statuetka do zbadania. Po zrobieniu wszystkiego skorzystaj ze schodów i odblokuj zamknięte wcześniej drzwi. Teraz możesz wydostać się z budynku.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Skieruj się na prawo do Madrona Bakery. W środku przejdź za kasą do kolejnego pomieszczenia – tam znajdziesz alkohol i nożyczki. Następnie wydostań się na zewnątrz. Udaj się więc do Majestic Laundromat znajdującego się naprzeciwko piekarni.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc w pralni udaj się na prawo do kosza z brudnymi ubraniami – tam znajdziesz trochę szmatek. Udaj się po tym w głąb pomieszczenia, gdzie obok zamkniętych drzwi, w środkowym automacie znajdziesz pusty pojemnik. W kolejnym pomieszczeniu, zaraz za drzwiami znajdziesz szafkę, w szufladzie której jest trochę amunicji do rewolweru. Na biurku nieopodal jest artefakt (Dołącz do WLF – ulotka) [2/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

To wszystko, co możesz tutaj znaleźć. Pozostaje udać się na sam koniec lokacji na zewnątrz, w ślad za usłyszanym wcześniej hałasem. Po wejściu na dach furgonetki obejrzysz scenkę. Po niej zeskocz na dół i skieruj się na lewo, w gąszcz z widoczną furgonetką.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam zeskocz na dół, gdzie znajdziesz cegłówkę. Po zabraniu jej wejdź na górę i zbij szybę w oknie, a następnie wejdź do budynku. Zaraz na prawo, w jednej z szuflad znajdują się nożyczki. Nieco z przodu, w podobnej szufladzie, ale po przeciwnej stronie znajdziesz garść suplementów. Po zebraniu ich odwróć się do tyłu i z pobliskiej szafki zabierz artefakt (Potrzebny jest plan – list) [3/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Na ladzie przy kasie jest pusty pojemnik. Znajdziesz tam też amunicję do strzelby, kilka suplementów i w pudłach na samym końcu kolejną kartę kolekcjonerską (SAHIR CZARNOKSIĘŻNIK) [2/5].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Po tym wyjdź na zewnątrz i wróć się do miejsca początkowego. Tam skieruj swoje kroki do antykwariatu z używanymi i rzadkimi książkami (RARE & USED BOOKS).

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Zacznij obchodzi ladę z kasą, zgarniając po drodze amunicję do krótkiego pistoletu. Podejdź do kasy na ladzie od wewnętrznej strony, a trafisz na kolejną artefakt (List od Yolandy) [4/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Następnie skorzystaj z pobliskiej dziury w ścianie i będąc na zewnątrz odbij na prawo, gdzie przeskocz przez ogrodzenie. Zanim wejdziesz do kolejnego budynku, udaj się w okolice kawiarni, gdzie zerknij na listę zasad WLF (zamalowaną obraźliwymi słowami) - pozwoli to sporządzić wpis do dziennika Ellie [1/1]. Teraz pozostaje udać się do kawiarni (RUSTON COFFEE) znajdującej się na prawo od księgarni.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc w środku skieruj się na lewo do drzwi. Okaże się one zamknięte, dlatego też skieruj się do pobliskiej toalety, również po lewej stronie – w środku znajdziesz kilka szmatek leżących na stoliku. Po zebraniu ich wskocz na stół i przedostań się przez okno z opuszczoną kratą.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Przeczołgaj się i zeskocz do nowego pomieszczenia. Tam na pobliskim stole znajdziesz apteczkę, alkohol, taśmę i trochę prochu. W szafeczce obok jest amunicja do karabinu. Trochę na prawo, na regale obok drzwi jest kilka części. Teraz możesz opuścić kawiarnię i przeskoczyć pobliskie ogrodzenie, a następnie skorzystać z drabiny.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc na dachu, poza zejściem niżej nic nie znajdziesz. Po przeskoczeniu przez malutkie ogrodzenie, obejrzysz scenę. Trafisz tutaj na grupę przeciwników - po raz pierwszy towarzyszyć im będą psy. Żeby zgubić psu trop, odwróć jego uwagę rzucając butelką lub cegłówką – jedna z nich znajduje się na biurku w pobliskim pomieszczeniu lub na lewo od miejsca, w którym zaczynasz.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Żołnierze WLF wkrótce opuszczą budynek, ale wciąż będą kręcić się w pobliżu. Oprócz psa spotkanego wcześniej, są z nimi kolejne, które węszą w okolicy. Jeśli masz tłumik, możesz zabić je jednym celnym strzałem w głowę – jeden z nich porusza się samodzielnie. Po zlikwidowaniu wszystkich (3 psy i 6 ludzi) możesz się spokojnie rozejrzeć, przy czym nie zapomnij przeszukać ciał. Wróć się do punktu startowego, czyli wnętrza banku Columbian Union.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

W pomieszczeniu po lewej stronie (z wielkim sejfem), znajduje się trochę taśmy na biurku. W pomieszczeniu po prawej. W niebieskiej szafce zaraz koło wejścia znajdziesz amunicję do karabinu. Po zabraniu jej możesz opuścić bank. Kolejnym budynkiem do sprawdzenia jest Bolland & Sons.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wejdź przez dziurę w ścianie po prawej, gdzie od razu na prawo stronie znajdziesz pusty pojemnik na szafce. W następnym pomieszczeniu w szufladzie pod kasą jest amunicja do strzelby. Dokładnie na wprost od kasy, na drugim końcu przy statuetce przedstawiającej dłonie znajdziesz trochę szmatek. To wszystko co jest tutaj do podniesienia.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wyjdź na zewnątrz pobliskimi drzwiami i przedostań się przez dziurę w ścianie do kolejnego budynku (Seafood Market). Tam uderz od razu na lewo, gdzie znajdziesz trochę alkoholu. Nie licząc pustej butelki i cegłówki, nic więcej tu nie znajdziesz.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Opuść budynek i udaj się na prawo do budynku obok niemal w całości pozbawionego ścian. Za ladą z kasą znajdziesz półki na, których jest trochę alkoholu. Po tym możesz udać się do czerwonych drzwi wyjściowych. W pozostałych budynkach nic nie ma.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

W nowym pomieszczeniu udaj się trochę na prawo do regału, na którym jest kilka części i prochu. Na wprost, na półce przy ścianie jest pusty pojemnik. Następnie skorzystaj z przejścia obok i przez ogródek dostań się do schodów prowadzących na górę.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam trzeba będzie podsunąć kontener, aby móc wspiąć się na pobliski budynek. Znajdziesz go na lewo, za ogrodzeniem. Podepchnij go pod ścianę i szybko się wespnij – z uwagi na pochyłą powierzchnię, kontener zacznie zjeżdżać.

Będąc w środku udaj się schodami poziom wyżej i tam od razu na lewo, gdzie na regale znajdziesz trochę amunicji do krótkiego pistoletu. Po tym udaj się na prawo do drugiego końca pomieszczenia, gdzie na drewnianym stole znajdziesz trochę leczenia i szmatek. Następnie udaj się na prawo, gdzie koło wejścia do następnego pomieszczenia, w kącie, przy rowerze znajdziesz kartę kolekcjonerską (NALEDI THE YOUTHFUL) [3/5].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Teraz udaj się do pobliskiego pomieszczenia, gdzie na biurku po lewej znajdziesz artefakt (List z kondolencjami) [5/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Na biurku po prawej znajdziesz trochę części. Po zebraniu ich możesz udać się do warsztatu w poprzednim pomieszczeniu – czerwony stół. W następnym pokoju odbij na lewo i obejdź ladę, aby trafić na trochę alkoholu w małej chłodziarce.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Teraz możesz udać się na zewnątrz. Tam odbij na prawo, gdzie w śmieciach, pod przewróconą ciężarówką, znajdziesz trochę szmatek. Niedaleko, również obok opuszczonego hummera z napisem na boku, znajdziesz sklep monopolowy.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wejdź do niego przez jedno z okien i udaj się na wprost, do lady. Znajdziesz tam oszklone lodówki – te po lewej i prawej kryją w sobie trochę leczenia. Nieopodal znajduje się lada z kasą i trochę cennych rzeczy w pobliżu – alkohol i amunicja do rewolweru w szufladzie pod kasą. Stamtąd udaj się do pobliskich drzwi i zeskocz na dół, do piwnicy.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Od razu po tym znajdziesz trochę amunicji do strzelby, pusty pojemnik i szmatkę. Uważaj bo kręci się tu dwóch człapaczy. Po zlikwidowaniu ich udaj się do pomieszczenia niedaleko bojlerów – tam na półce znajdziesz amunicję i trochę części. W kolejnym pomieszczeniu, na niebieskiej szafce znajdziesz trochę taśmy. Na lewo od niej jest trochę amunicji do karabinu, proch i części. W toalecie niedaleko znajdziesz trochę suplementów. Po zebraniu ich pozostaje przeczołganie się przez dziurę niedaleko.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc po drugiej stronie, zerknij na prawo, gdzie na półce znajdziesz apteczkę. Niedaleko, po lewej jest wejście na schody. Udaj się nimi do góry, gdzie na prawo, pod poduszkami znajdziesz szmatkę. Naprzeciwko, koło szafki z komputerem, znajdziesz martwego klikacza, obok którego leży podręcznik szkoleniowy – odblokuje on drzewko umiejętności z kategorii PRECYZJA. Po tym możesz udać się na zewnątrz przez pobliskie okno. Znajdziesz się niedaleko ciężarówki od wywozu śmieci.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Teraz kręci się tutaj trochę zarażonych – 3 biegaczy i jeden człapacz. Dwóch biegaczy jest na zewnątrz, a pozostała dwójka w sklepie dla zwierzaków. Po rozprawieniu się z nimi możesz udać się do sklepu ze zwierzakami, gdzie czeka kilka rzeczy do zebrania i kontynuacja przygody. Osobiście zalecam najpierw przeszukanie pozostałych budynków. Pierwszy z nich to salon tatuaży, znajdujący się po lewej (VELVET TATTOO).

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam na lewo, koło dziury w ścianie i fotela w panterkę, znajdziesz trochę suplementów i szmatkę. W następnym pomieszczeniu, znajdującym się za kasą, znajdziesz trochę amunicji do krótkiego pistoletu (szuflada biurka z komputerem) oraz na pobliskiej szafce prochy i artefakt (List z salonu tatuażu w Hillcrest) [6/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tylnymi drzwiami dostań się na zewnątrz. Stamtąd możesz udać się do warsztatu za ogrodzeniem, ale wejście do niego zablokowane jest kontenerem na śmieci.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Uważaj, bo w środku znajdują się zarażeni – 5 biegaczy. Zaraz przy wejściu znajdziesz sejf [1/1]kod do niego to 30-82-65. W środku znajdziesz kaburę na dodatkową broń krótką, trochę części, amunicji i prochu. W dalszej części pomieszczenia znajdziesz drzwi do małego biura – tam na biurku są suplementy i taśma klejąca. Na pobliskiej szafeczce jest trochę części, a w szufladzie amunicja do strzelby. Po zebraniu wszystkiego możesz udać się na zewnątrz i udać się do salonu fryzjerskiego znajdującego się w pobliżu.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc w środku zerknij na prawo, gdzie na regale znajdziesz trochę alkoholu. Na wprost, przy kasie znajdziesz trochę suplementów i ostrzy z nożyczek. Po podniesieniu fantów możesz udać się na zewnątrz i wejść do ostatniego budynku – sklepu zoologicznego, znajdującego się naprzeciwko.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

W środku znajdziesz zielone drzwi za ladą, które są zamknięte. Do środka pomieszczenia dla pracowników możesz dostać się po zbiciu szyby. Na wprost znajdziesz trochę alkoholu i suplementów. Po prawej, przy zlewach znajdziesz pusty pojemnik i nożyczki. Na prawo od nich znajduje się artefakt (Notatka dot. wydania Borisa) [7/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Opuść pomieszczenie i udaj się do kolejnego przez dziurę po prawej stronie. Tam na pobliskiej ladzie, na jej prawej stronie znajdziesz trochę alkoholu. Na półce drugiej lady, zaraz koło zlewu znajdziesz trochę amunicji do rewolweru. W następnym pomieszczeniu z oznaczeniem EXIT, od razu po lewej znajdziesz artefakt (kod Dale'a) [8/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Odwróć się i zerknij na środek pomieszczenia, gdzie stoi blaszany stół – na nim, koło mikrofali jest szmatka i trochę suplementów. Po podniesieniu ich możesz udać się na zewnątrz. Przy schodach leży trup, przy którym znajdziesz trochę strzał. Po wzięciu ich skorzystaj ze schodów i kieruj się na górę.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam natrafisz na trzech biegaczy. Tego najbliżej najłatwiej zlikwidować, bo jest oddalony od pozostałych. Schowaj się na prawo w krzakach lub przy śmietnikach i poczekaj, aż będzie tyłem – następnie zabij go po cichu. Teraz poczekaj, aż ten następny pójdzie w stronę dymu i zajmij się biegaczem koło garażu, zostawiając tamtego przy drewnianym płocie na koniec. Po rozprawieniu się z nimi, możesz przeskoczyć przez płot i udać się do następnej lokacji. Tam zerknij na lewo gdzie znajdziesz mini zjeżdżalnię i domek – na tyłach wspomnianego domku znajdziesz kartę kolekcjonerską (BRAINSTORM) [4/5]. Po podniesieniu jej możesz udać się do środka drewnianego budynku.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Na stoliczku zaraz przy wejściu znajdziesz trochę suplementów i artefakt (Wyznanie Borisa) [9/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Nieco na wprost jest mały pokój z zabitymi drzwiami, gdzie w szafce znajdziesz trochę alkoholu. W jadalni, na szafce pod ścianą znajdziesz kolejną artefakt (Ulotka Rosemonta) [10/10].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Na szafce przy zlewozmywaku znajdziesz trochę szmatek i amunicję do rewolweru w szufladzie. Obok znajdziesz pusty pojemnik i trochę leczenia nieco dalej, przy otwartej kuchence mikrofalowej. Po tym możesz przedostać się przez dziurę zrobioną w drzwiach. Uważaj, bo po przejściu przez nie zaatakuje Cię klikacz – najlepiej w takiej sytuacji użyć strzelby.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Po zabiciu go przeszukaj jego ciało, aby znaleźć nową broń – długi łuk i schemat na tworzenie strzał. Na prawo od wejścia, w szufladzie pod maszyną do szycia znajdziesz amunicję do karabinu. Na pobliskim regale jest amunicja do krótkiego pistoletu i trochę prochu. Na lewo od wejścia, na półce szafki przy śmietnikach znajdziesz trochę części. Po zebraniu wszystkiego pozostaje otworzyć drzwi garażu. Możesz tutaj poćwiczyć strzelanie z łuku, co nie zmarnuje strzał bo będzie można je z powrotem podnieść. Kiedy skończysz pozostaje przeskoczyć przez płot, w miejsce z którego unosi się dym.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Trafisz tutaj na grupę żołnierzy WLF. W pobliżu znajduje się jeden prowadzący psa na smyczy. Z użyciem łuku możesz szybko się z nimi rozprawić zabijając najpierw psa i natychmiastowo po nim człowieka. Kolejni żołnierze są mocno rozrzuceni po tym obszarze i sporo się przemieszczają. Likwiduj ich oczywiście wtedy, kiedy nadarzy się najlepsza okazja i często korzystaj z trybu nasłuchiwania.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Po zlikwidowaniu wszystkich możesz zająć się przeszukiwaniem budynków. Poczynając od punktu startowego, udaj się do domu na wprost.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam na szafce przy ścianie po prawej znajdziesz trochę taśmy. Szafka z lampką i kubkiem skrywa w sobie trochę amunicji do rewolweru. Na okrągłym stoliku znajdziesz nożyczki. Teraz możesz udać się schodami na dół. Tam przy samych schodach znajduje się szafa z telewizorem, a w szufladzie pod nim trochę amunicji do krótkiego pistoletu. Nieco dalej, w małej kuchni znajdziesz taśmę na szafce i nożyczki w szufladzie. Na lewo znajduje się stosik kartonów, a na nim trochę alkoholu. Na prawo, na stoliku obok wyjścia znajduje się trochę szmatek. Teraz możesz opuścić ten budynek i skierować się do tylnego wejścia do kolejnego budynku w pobliżu.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wewnątrz, na małym stoliku z lampką stojącym pod ścianą znajdziesz taśmę klejącą. Na kolejnym z dwoma krzesełkami do niego dosuniętymi znajdziesz nożyczki. W małej gablotce niedaleko znajdziesz alkohol. W kuchni na ladzie znajdziesz trochę leczenia. Po tym możesz opuścić ten domek – najlepiej używając frontowych drzwi. Będąc na zewnątrz udaj się do spalonego garażu pod drugiej stronie ulicy.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam nad pralkami znajdziesz pusty pojemnik. Po wejściu schodami na górę odbij od razu na prawo, gdzie znajdziesz nożyczki leżące na stoliku z książkami. W salonie jest sofa przed kominkiem, obok której znajdziesz trochę taśmy. W ostatnim pomieszczeniu znajdziesz trochę szmatek leżących na komodzie pod ścianą. Możesz opuścić budynek. Po tej stronie ulicy nie ma już czego szukać, możesz więc udać się do dwupiętrowego domu naprzeciwko.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Pod schodami znajdziesz garaż, gdzie za samochodem, na stoliku pod ścianą jest trochę części. Na prawo, koło pralek znajduje się regał, na którym leży pusty pojemnik i trochę prochu. Obejdź samochód i zlokalizuj na prawo od niego, w rogu garażu kolejny regał, na którym znajduje się trochę prochu i ostrzy z nożyczek. Po wyjściu z garażu skieruj się na werandę, gdzie na stoliku znajdziesz pusty pojemnik.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Wróć się do środka i udaj się do sąsiadującej kuchni. Tam od razu po lewej, przy samej lodówce, znajdziesz kilka szmatek. Nieco dalej, przy zlewozmywaku znajduje się ostrze z nożyczek, a obok szafka, która skrywa trochę alkoholu. Na prawo jest szafka, w szufladzie której znajdziesz amunicję do karabinu. Teraz możesz udać się schodami na górę.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Tam udaj się do pokoju po lewej, gdzie na stoliku z wiadrami znajdziesz szmatki i trochę alkoholu. W sypialni na wprost, po prawej od wejścia znajdziesz trochę amunicji do rewolweru. Przy szafce obok biurka z komputerem znajdziesz trochę szmatek. Pod lewą stroną łóżka jest amunicja do strzelby. Dziurą w ścianie przedostaniesz się do następnego pomieszczenia, do którego możesz dostać się też z głównego korytarza.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Na koszach z brudnymi ubraniami znajdziesz trochę szmatek. Po podniesieniu ich wczołgaj się pod łóżko, a znajdziesz kolejną kartę kolekcjonerską (REVERB) [5/5].

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

W szafce po lewej od łóżka nie ma nic, możesz się więc udać do sąsiadującej toalety. Tam znajdziesz apteczkę, trochę suplementów i alkoholu. Po zebraniu wszystkiego możesz udać się na zewnątrz, na tyły budynku. Będąc na zewnątrz udaj się na poziom niżej, do miejsca gdzie normalnych jeszcze czasach odbywały się imprezy barbecue.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Poza pustymi butelkami i cegłówkami nic tutaj nie znajdziesz, dlatego możesz udać się do pobliskiego domu. Po wejściu udaj się do pokoju na prawo, gdzie na biurku z komputerem znajdziesz taśmę klejącą. W kuchni przy lodówce znajdziesz pusty pojemnik. W szufladzie nieco dalej jest amunicja do krótkiego pistoletu, a trochę obok alkohol. W pokoju po prawej jest szafka z telewizorem, w której znajduje się trochę szmatek – na szafce z kolei jest trochę leczenia. Teraz możesz udać się na zewnątrz i przejść do kolejnego budynku, niedaleko altanki.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Będąc w środku skieruj się od razu na lewo, gdzie na małym regale znajdziesz trochę części i prochu. Na podobnym regale naprzeciwko znajdziesz apteczkę. Stolik na środku zaoferuje trochę amunicji do rewolweru i karabinu. Po zebraniu wszystkiego możesz zeskoczyć na dół, w stronę miejsca, z którego unosi się dym.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Oczywiście pojawią się kolejni żołnierze WLF. W pierwszej kolejności spotkasz się z dwójką, ale zaraz dołączą do nich kolejni. Musisz działać szybko, użyj więc łuku aby jak najszybciej pozbyć się kobiety krążącej najbliżej. Pilnuj lewej strony, bo tam będą kolejni przeciwnicy. Zalecam trzymać się z dala od pojazdów, bo przeciwnicy lubią wskakiwać na ich dachy i z nich się rozglądać. Po rozprawieniu się z pierwszą grupą możesz na spokojnie przeszukać pobliski budynek.

Przejdź do pomieszczenia naprzeciwko, gdzie na jednej z szafek znajdziesz trochę ścierek. Na prawo znajduje się kuchnia, gdzie koło kuchenki mikrofalowej znajdziesz trochę alkoholu.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Jeszcze za nim opuścisz budynek usłyszysz, że przybyli kolejni żołnierze WLF – czterej ubrani i pies. Jeden z przeciwników znajduje się na dachu, ale znów po prawej jest jegomość z psinką. Na początku nie wychylaj się za bardzo i postaraj się zlikwidować zwierzę, bo ono najszybciej znajdzie naszą bohaterkę. Po rozprawieniu się z tą grupą, możesz przeszukać okolicę. W małej szopce po prawej znajdziesz trochę amunicji i części.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Teraz pozostaje przedostać się do pobliskiego budynku. W jego wnętrzu nie znajdziesz zbyt wiele, bo jest tam tylko leczenie – w tej sytuacji może się jednak okazać bezcenne. Znów, jeszcze zanim opuścisz dom, usłyszysz, że nadciąga kolejna grupa przeciwników.

Jak tylko zbliżysz się do ogrodzenia, pies ściągnie uwagę swojego pana – na szczęście tylko ich. Zeskocz na dół, gdzie WLF rzuci świece dymne. Chwilę tutaj odczekaj i przygotuj się na szarżującego żołnierza z siekierą. Zaraz po nim przyleci kolejny, z kijem bejsbolowym. Pamiętaj, by trzymać się za jakąś osłoną, bo pojawi się też ktoś strzelający.

Po zlikwidowaniu tej agresywnej trójki możesz udać się do pomieszczenia po prawej stronie, gdzie przy koszu z ubraniami znajdziesz trochę szmatek. Pamiętaj też o przeszukaniu ciał wrogów. Na wprost od pralni znajduje się metalowy regał, na którym jest trochę alkoholu. W pomieszczeniu po lewej znajduje się szafka z lampką, obok której leży trochę szmatek. Niedaleko schodów prowadzących na górę znajdziesz alkohol. Po wzięciu go udaj się na górę, gdzie napotkasz wściekłą kobietę z maczetą. Po zabiciu jej zeskocz na dół przez duże okno w pobliżu. Będąc na dole usłyszysz, że przybyła kolejna grupa. Nikogo jednak tutaj nie będzie dopóki nie wyjdziesz im na spotkanie. Poruszaj się przed siebie, aż do okna z którego zobaczysz płonący samochód. Zeskocz na dół, a obejrzysz scenkę.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Po obejrzeniu krótkiego przerywnika zyskasz towarzysza, który pomoże zarówno w cichym likwidowaniu przeciwników oraz tym bardziej bezpośrednim. Zalecam leżenie w trawie i likwidowanie kolejnych nieprzyjaciół strzałami w głowę z łuku – wszystkich jest pięciu. Po zlikwidowaniu ich szybko zbierz pozostawioną przez nich amunicję oraz inne fanty i wsiadaj do samochodu uruchomionego przez Jessiego. Od tej pory będziesz strzelcem, który o amunicję nie musi się w żadnym stopniu martwić.

Seattle, dzień 2 - Hillcrest

Większość przeciwników nadciąga od tyłu, ale będą też tacy, którzy podejdą od innych stron. W następnej sekwencji czeka strzelanina w połączeniu z pościgiem. Po niewielkiej kraksie nadejdą zarażeni. Uważaj żeby żaden z nich nie zbliżył się za bardzo do samochodu. Zabijaj tych, którzy stanowią największe zagrożenie. Sekwencja pościgowa wkrótce się skończy. Po niej nastąpi dłuższa scenka.

Źródło: własne

Komentarze (79)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Last of Us 2 Remastered - SOLUCJA

cropper