The Last of Us 2 Remastered - poradnik. Solucja, porady, karty kolekcjonerskie, sejf, bronie, znajdźki, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Last of Us Part II Remastered

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Śródmieście

Mateusz Wróbel | 20.01, 21:26

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle dzień 1: Śródmieście - The Last of Us 2 Remastered.


WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.


Znajdźki do znalezienia:

  • Artefakty: 18
  • Karty kolekcjonerskie: 5
  • Wpisy w dzienniku: 2
  • Warsztaty: 1
  • Sejfy: 3

Wsiądź na konia i z jego pomocą przedostań się dalej, przez blokadę, a następnie to samo zrób z kolejną. W tej sekwencji nic nie ma, więc udaj się na prawo, gdzie pokonasz kolejną przeszkodę. Kiedy spróbujesz uruchomić pobliski generator, okaże się, że nie ma paliwa.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na wprost od niego znajduje się mała budka, a w niej artefakt (FEDRA - spis ludności) [1/18] w małej szufladzie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Możesz podejść do głównej bramy i zbadać napis na murze obok niej, aby usłyszeć dialog dziewczyn. Następnie pozostaje przedostać się dalej co zrobisz poprzez przeskoczenie barykady za budką, w której znalazłeś notkę. W następnej sekwencji nic nie znajdziesz, więc przeskocz kolejną przeszkodę – teraz gra zaznajomi Cię z używaniem mapy.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Znajdziesz się na stosunkowo dużym, otwartym terenie, gdzie na wzór tego, co było w Uncharted: Zaginione dziedzictwo, możesz się swobodnie poruszać. Zabierzmy się rozpracowywanie lokacji i zbieranie wszystkiego co się tu znajduje. W miejscu oznaczonym na poniższej mapie, znajdziesz torbę niedaleko trupa, w którym jest artefakt (Notka dot. skrytki łowców) [2/18] – jest to notka, która informuje o zapasach znajdujących się w banku.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Ellie zaznaczy to miejsce na mapie pod znakiem zapytania. Warto się tam udać, bo poza zapasami znajdziesz choćby nową broń.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Bank znajduje się zaraz obok i jak tylko się do niego zbliżysz, bohaterki odpowiednio to skomentują. Zejdź na dół i udaj się przez dziurę w ścianie. Następnie przejdź przez kolejną i zeskocz na dół. Nie mogło oczywiście zabraknąć zarażonych. Niedaleko znajdziesz amunicję, leżącą w pistolecie obok trupa.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Pamiętaj o tym, że musisz poruszać się bardzo powoli, i że w przeciwieństwie do poprzednika, twój nóż nie niszczy się od zabijania przeciwników. Latarki możesz używać bez oporów, bo przeciwnicy nie zwracają na nią uwagi. Z kolei charakterystyczny szum informować cię będzie, że zaczynasz być widoczny. Przeciwników w tej sekwencji jest 5, więc nie ma tragedii.

W głównym pomieszczeniu nic nie ma, więc udaj się do tego obok. Tam w szafkach znajdziesz kilka szmatek. W skarbcu obok trupa, w jego plecaku znajdziesz artefakt (Plan napadu na bank) [3/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Dzięki niej poznasz kod do skarbca (60 23 06). Po otwarciu drzwi i przejściu do środka, znajdziesz trupa. W jego rękach znajdziesz nową strzelbę o wdzięcznej nazwie „pompka”. Niedaleko niego, na stole, o który się opiera znajduje się artefakt (List rabusia z banku) [4/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W jednej z szufladek znajduje się pierścionek (artefakt 5/18] – po znalezieniu go dostaniesz brązowe trofeum (Tak piękny, a tak skromny).

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po wzięciu tych wszystkich rzeczy, możesz opuścić bank. Niestety w drodze powrotnej trafisz na dwóch przeciwników – jeden to klikacz, a drugi biegacz. Na szczęście trzymają się stosunkowo daleko od siebie, dlatego nie powinno być większych problemów ze zlikwidowaniem ich.

Kolejne miejsce to komentarz bohaterek. Będzie to obozowisko, które możesz zbadać. Oprócz tego znajdziesz tam pustą butelkę.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W kolejnym miejscu znajdziesz kolejny plecak zmarłego.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W nim znajdziesz artefakt (List od Isaaca) [6/18]. W pobliżu znajduje się czołg, do którego możesz spróbować wejść. Tam znajdziesz trochę amunicji do strzelby. Oprócz tego pojawi się możliwość rozpoczęcia dodatkowego dialogu.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W kolejnym miejscu możesz poszukać paliwa. Po zbliżeniu się do tej lokacji Ellie zaznaczy je na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po przekroczeniu furtki, możesz od razu skorzystać z drabiny po prawej.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na górze, w pierwszej budce znajdziesz bombę ogłuszającą (tym samym schemat do tworzenia jej). W szufladce obok jest artefakt (Protokoły awaryjne) [7/18]. Dzięki nowo znalezionej notce Ellie oznaczy kolejne miejsce na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Wróć się do drabiny, zejdź na dół i przejdź przez furtkę, a następnie kieruj się na dół, aż do niebieskiej bramy. Wejdź z nią w interakcję, a bohaterki przedostaną się na drugą stronę. Natrafisz tutaj na biegaczy. Wysoka trawa ułatwi Ci ukrywanie się, ale wciąż musisz być ostrożny.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po zlikwidowaniu nieprzyjaznej dwójki, skorzystaj ze skrzyni i dzięki niej przeskocz na drugą stronę przez płot. Tutaj jest nieco trudniej, bo trafisz na dwóch biegaczy i dwóch klikaczy – wszystkich blisko siebie. Pamiętaj o tym, że możesz paść na ziemię i się czołgać.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po zlikwidowaniu ich wejdź na pobliską skrzynię i następnie schodami udaj się na górę. Tam przedostań się do środka budynku używając okna. Zaraz po zejściu będzie można usłyszeć dodatkowy dialog. Po prawej stronie pomieszczenia znajdziesz kilka cennych rzeczy na regałach.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Wkrótce będzie można rozpocząć kolejny dodatkowy dialog. Jeśli chodzi o znaleziska – w pierwszej kolejności będzie to alkohol i szmatki, a następnie, na nieco oddalonych regałach kilka części.

Po lewej stronie znajdziesz zbiornik paliwa. Zanim jednak poszukasz do niego drogi, skieruj się do biurka na końcu pomieszczenia głównego holu, po lewej stronie. Znajduje się tam kilka części. Nieopodal jest przejście do kolejnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz kolejną porcję części, leżącą na stoliku.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie możesz udać się korytarzem do drzwi prowadzących do magazynku. Tam znajdziesz amunicję do rewolweru. Wózek znajdujący się obok ciebie dopchnij do samego końca, następnie użyj go żeby przedostać się przez kratę, do wspomnianego wcześniej paliwa. Okaże się jednak, że zbiornik jest pusty.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Nie pozostaje nic innego jak opuścić tę synagogę. Zabierz ze sobą wcześniej użyty wózek i przepchnij go do metalowej konstrukcji niedaleko biurka, z którego zabierałeś wcześniej części. Dzięki temu dostaniesz się na wyższy poziom. W tym momencie możliwe będzie rozpoczęcie dodatkowego dialogu.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po wejściu na górę podejdź do stolika, gdzie jest kilkanaście części. Stamtąd przejdź do pomieszczenia po lewej, gdzie znajduje się szafa, którą możesz otworzyć – wywoła to kolejny dialog pomiędzy postaciami, ale nic ponadto.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Przejdź teraz do samego końca balustrady, gdzie znajdziesz linkę. Dzięki niej dostaniesz się na drugi balkon.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Będąc na nim skorzystaj z drzwi naprzeciwko, które prowadzą do gabinetu. Tam zbierz garść suplementów z biurka i przeszukaj szufladę, aby znaleźć artefakt (List rabina Saundersa) [8/18]. Sprawi to, że Ellie zrobi nowy wpis w swoim dzienniku [1/2].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Zanim opuścisz to pomieszczenie, możesz przyjrzeć się kalendarzowi na ścianie – dzięki temu możliwe będzie wysłuchanie dodatkowego dialogu. Teraz nie pozostaje nic innego jak przedostanie się na rusztowanie i opuszczenie kopuły. Ellie przekreśli miejsce na mapie i zaznaczy, że nie ma tam paliwa.

W kolejnym miejscu oznaczonym na mapie (niedaleko napisu NO GAS) można wejść na górę i tam rozbić okna.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie przeskoczyć na drugi parapet, gdzie możliwe będzie przedostanie się na wyższy poziom.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Tam znajdują się małe kontenerki, w których jest trochę suplementów i części oraz karta kolekcjonerska (DOCTOR UCKMAN) [1/5]. Kolejna porcja części znajduje się na stoliku pomiędzy kontenerkami. Po zebraniu wszystkiego możesz się stąd zabierać. Ellie przekreśli miejscówkę na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Kolejnym miejscem do przeszukania będzie sklep muzyczny - jako znak zapytania na poniższej mapce.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po wejściu do środka, udaj się na lewo do kasy, gdzie na jednej z dolnych półek znajdziesz trochę alkoholu i szmatek. W pobliskiej szufladzie znajduje się kolejna karta kolekcjonerska (DAS WORT) [2/5].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po wzięciu jej udaj się schodami na górę i do najbliższego pomieszczenia. Tam w futerale znajdziesz gitarę, na której Ellie chwilę pogra.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Wyjdź z pomieszczenia i udaj się na drugi koniec, do szklanej gablotki. Pod nią i w środku za szybką którą musisz zbić, znajdziesz trochę części.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Wyjdź oknem na zewnątrz, co sprawi że Ellie przekreśli to miejsce na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie idź kładką, aż dotrzesz do dwóch budek. W pierwszej, w szufladzie nie ma nic, ale w drugiej znajdziesz artefakt [9/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie będzie możliwe zrobienie wpisu do dziennika Ellie [2/2].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na prawo znajdziesz kolejne miejsce do przeszukania. Ellie zaznaczy je na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Koło trupa leżącego obok wejścia do namiotu jest amunicja do strzelby. Kawałek dalej jest skaner, który możesz obejrzeć i usłyszeć komentarz protagonistki. Krok dalej na skrzyni i regale znajdziesz trochę alkoholu, części i prochu. Z rzeczy do podniesienia to wszystko (Ellie przekreśli miejsce na mapie), ale możesz tutaj skorzystać też z warsztatu [1/1] i ulepszyć sobie broń.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po opuszczeniu namiotu możesz udać się do pobliskiej furtki i się przez nią przecisnąć.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Nieopodal, za schodami prowadzącymi w dół, znajdziesz grupkę zdjęć poszukiwanych – po obejrzeniu jej usłyszysz komentarz.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W kolejnym miejscu na mapie możesz skorzystać ze schodów, i na górze znaleźć kolejną torbę zmarłego.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W niej znajdziesz artefakt (Notatka dot. skrzyni z zapasami WLF) [10/18], dzięki czemu Ellie oznaczy kolejne miejsce do sprawdzenia. W tym samym miejscu znajduje się mały kontener, w którym znajdziesz trochę szmatek i suplementów.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W miejscu zaznaczonym na mapie poniżej znajdziesz budkę, w szufladzie której jest kilka części.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Niedaleko na znaku zapytania pokazanym poniżej, znajduje się kawiarnia (RUSTON COFFE).

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

znajdziesz amunicję do rewolweru, artefakt (Notatka o zaopatrzeniu w kryjówce WLF) [11/18], garść części i kilka szmatek w szufladzie za ladą. W innej, nieco oddalonej szufladzie, pod ramką z napisem HOT CHOCOLATE znajdziesz kolejną kartę kolekcjonerską (BIG BLUE) [3/5].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Podnieś jedną z leżących butelek i użyj jej do rozbicia szybki automatu znajdującego się obok przejścia do kolejnego pomieszczenia. Dzięki temu zyskasz trochę alkoholu. To samo możesz zrobić z oszkloną półką niedaleko, koło lady. Tam oprócz alkoholu, znajdziesz trochę leczenia. Przejdź teraz do kolejnego pomieszczenia, gdzie znajdziesz garść suplementów leżących na metalowym regale. Idź przed siebie, aż do toalet. W środku czeka mała niespodzianka, kilka szmatek i kluczyk (artefakt 12/18) , dzięki któremu Ellie oznaczy nowe miejsce na mapie.

Kolejne miejsce do sprawdzenia to GATE WEST 2 przy Madison St.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na pace ciężarówki nic nie ma, skieruj się więc do sejfu [1/3] (kod to 04-51). W środku znajdziesz kilkanaście części, apteczkę, amunicję do strzelby, suplementy oraz kolekcjonerską kartę (FLO) [4/5]. Po zebraniu tego wszystkiego Ellie przekreśli to miejsce na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie możesz udać się do sądu, aby poszukać paliwa. Znajduje się przy miejscu oznaczonym na poniższej mapie - jest tam też parking.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Frontowe wejście do sądu jest zamknięte, trzeba więc rozejrzeć się za jakimś innym. Jeśli obejdziemy budynek na prawo, znajdziemy wejście do strażniczej budki.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Szuflada w niej jest pusta, więc pozostaje udać się do pobliskiego okna, które pozwoli dostać się do środka. Tak jak można się było spodziewać, w środku jest trochę zarażonych.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Pierwszego z nich spotkasz już na wejściu. Na ten moment, łącznie z tym znajduje się ich 4 (dwóch klikaczy i dwóch biegaczy). Jeśli spojrzysz na lewo, zobaczysz amunicję obok trupa. W pomieszczeniu na wprost, na biurku znajdziesz garść suplementów i trochę alkoholu. Jeśli chodzi o pomieszczenie, do którego dostać się można z korytarza, kryje w sobie trochę szmatek na ławeczce pod oknem. Twoim celem jest przejście przez główne drzwi – uważaj jednak, bo gdy to zrobisz nie będzie można się wrócić.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po zejściu na dół schodami odwróć się do tyłu i zajrzyj do szuflady biurka, gdzie znajduje się trochę szmatek. W kolejnym pomieszczeniu, gdy dojdziesz do windy, zerknij na tablicę obok niej – wyniknie z niej, że paliwo może znajdować się w garażu.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Kawałek dalej znajduje się pomieszczenie, do którego możesz się dostać poprzez rozbicie szyby. W środku, pod biurkiem przez które się przedostaliśmy znajduje się sejf [2/3] – kod do niego znajduje się na tablicy w tym samym pomieszczeniu (86-07-22). Znajdziesz w nim kilka części, suplementów i alkoholu.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Pod tablicą leży trup, od którego zdobędziesz broń białą – maczetę. Dodatkowo możesz też podnieść artefakt (Końcowy raport porucznika Torresa) [13/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W szafce na lewo znajduje się kolejny artefakt (Lista znanych podżegaczy z WLF) [14/18]. Zaraz za tobą, na podłodze przy biurku znajduje się kilka części. Na regale po lewej jest trochę alkoholu. W biurku niedaleko znajdziesz trochę szmatek, a na regale niedaleko książkę, która pozwoli bardziej rozwinąć Ellie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Opuść pomieszczenie i udaj się na sam koniec korytarza, gdzie przy jednym z trupów jest kolejny artefakt (List z przyjacielską prośbą) [15/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Zanim przejdziesz do kolejnego korytarza, zlokalizuj mały kontener znajdujący się pomiędzy skanerami bagaży – na nim jest taśma i trochę części.

Po zebraniu wszystkiego udaj się do szybu windy i zejdź niżej. Na dole czeka cię walka z zarażonymi – nie możesz pozbyć się ich po cichu. Po zlikwidowaniu wszystkich udaj się na lewo do niebieskich beczek – na jednej z nich leżą nożyczki. Na środku garażu stoi hummer, a za nim skrzynia na której leży trochę amunicji do strzelby. Po zabraniu jej udaj się do pobliskiego zbiornika na benzynę - tym razem uda się jej trochę zdobyć. Żeby się stąd wydostać, użyj łańcucha przy drzwiach po lewej.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W miejscu zaznaczonym na poniższej mapie, możesz dostać się do kolejnego budynku wartego przeszukania. Wejście do niego znajduje się pomiędzy budynkami, w zarośniętej alejce. W pobliżu możesz też zauważyć małego pieska, który ucieknie w siną dal - to znak, że jesteś w pobliżu.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Użyjesz tu klucza oznaczonego jako BARKO'S. Pierwsze co znajdziesz za kolejnymi drzwiami to artefakt (Dołącz do WLF - ulotka) [16/18] znajdujący się po lewej, na kserokopiarce. Dzięki znalezieniu jej będzie można przeprowadzić dodatkowy dialog.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na stoliku nieopodal znajduje się trochę alkoholu. Nieco dalej jest tablica, którą możesz zbadać i następnie usłyszeć dialog – sprawi to też, że Ellie oznaczy nowe miejsce na mapie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na stoliku niedaleko znajdziesz trochę prochu, a na pobliskich regałach pojemnik, trochę suplementów i części. W tym samym pomieszczeniu pozostaje jeszcze jeden regał, na którym znajdziesz kolejną porcję suplementów. Po zebraniu ich przejdź do następnej części budynku, gdzie możesz posłuchać dodatkowego dialogu oraz zdobyć trochę szmatek i kaburę na długą broń. To wszystko co można było tutaj znaleźć, więc pozostaje opuszczenie tego miejsca.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Teraz możesz udać się do kolejnego miejsca zaznaczonego na mapie - przy autostradzie.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Następnie możesz udać się do konwoju. Jedna z ciężarówek ma kilka fantów ukrytych w środku. Poznasz ją po napisie FASZYŚCI na boku. W środku jest artefakt (List do informatora) [17/18] i trochę części. Po zebraniu ich Ellie oznaczy miejsce jako sprawdzone.

Seattle, dzień 1: Śródmieście
W kolejnym miejscu zaznaczonym na poniższej mapie możesz przeskoczyć do mostu, na którym znajduje się wóz strażacki.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Wskocz na ciężarówkę i z dachu jej paki, przeskocz na drugą ulicę - tam gdzie znajduje się wóz strażacki.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W jego wnętrzu znajdziesz siekierę i być może trochę zapasów. Teraz możesz użyć liny leżącej nieopodal do zejścia niżej. Nie zeskakuj jednak na dach ciężarówki, a rozhuśtaj się i przeskocz na pobliską paltformę.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Tam w kontenerze znajdziesz trochę leczenia, suplementów i części. Jeśli za pierwszym razem nie uda Ci się wskoczyć w okolice kontenera, nic straconego, bo możesz wspiąć się na dach ciężarówki i stamtąd sięgnąć liny.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

PO ZWIEDZENIU WSZYSTKICH LOKACJI OTRZYMASZ

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po lewej, na kontenerku obok hummera, znajdziesz trochę amunicji do strzelby. Udaj się do wnętrza pobliskiego budynku i rozpraw się z 4 biegaczami. Po zabiciu ich udaj się na lewo do małego pomieszczenia. Tam znajdziesz trochę szmatek koło komputera i kilka części w szufladzie za plecami Ellie. W głównej sali, na wprost znajduje się trup, obok którego leży trochę amunicji do karabinu. Po obejrzeniu go wysłuchasz rozmowy pomiędzy dziewczynami.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Na lewo od tego miejsca znajduje się lada, na której leży trochę alkoholu w butelce. W szufladzie za nią znajdziesz pusty pojemnik. Nieco na prawo, na przeciwległej ścianie, koło fortepianu znajduje się trochę prochu. Po zebraniu go pozostaje udać się przez zaryglowane niedaleko drzwi.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W następnej sekcji znajdziesz gazrurkę i trupa na podłodze. Po przyjrzeniu się mu usłyszysz komentarz. Udaj się do pomieszczenia po lewej i zbierz garstkę części leżących na parapecie okratowanego okna. W szufladzie niedaleko znajdziesz ich kolejną porcję. Zaraz obok jest trochę prochu. Niedaleko mikrofali w tym samym pomieszczeniu znajduje się trochę szmatek. Po wyjściu z niego możesz przyjrzeć się zbiornikom z paliwem. Po tym możesz udać się schodami na górę.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Zaraz po wejściu kolejny trup, któremu możesz się przyjrzeć. W pokoju za nim udaj się do łazienki, gdzie leży kilka szmatek i suplementów. W następnym pomieszczeniu przeszukaj szafkę pod telewizorem, a znajdziesz artefakt (Dziennik werbunkowy WLF) [18/18].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Pomiędzy łóżkami znajduje się szafka nocna, w której znajdziesz kolejną kartę kolekcjonerską (KNOW IT ALL) [5/5].

Seattle, dzień 1: Śródmieście

W pobliskiej toalecie znajdziesz trochę taśmy klejącej. Po opuszczeniu pokoju udaj się na korytarz, gdzie znajdziesz lekko uchylone, białe drzwi. Rozegra się scenka.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po niej udaj się za Diną, a w kolejnym pomieszczeniu, po lewej, na szafce znajdziesz trochę szmatek i młotek. Po wyjściu na zewnątrz udaj się do bramy, ale najpierw odbij na prawo, żeby uruchomić generator.

Seattle, dzień 1: Śródmieście

Po przejściu przez bramę użyj konia żeby przeskoczyć przez blokadę. Nie ma tutaj nic cennego do znalezienia. W kolejnej sekcji również nie ma nic do znalezienia, dlatego przeskocz blokadę jadąc konno. Rozegra się kolejna scenka, która zakończy ten rozdział

Źródło: własne

Komentarze (79)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Last of Us 2 Remastered - SOLUCJA

cropper