15679V

ROZWIĄZANIE ZAGADEK:: Jak rozwiązać zagadkę z posągiem jednorożca ? (Unicorn Medallion) - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak rozwiązać zagadkę z posągiem jednorożca?

Aby rozwiązać zagadkę z posągiem jednorożca w remake'u Resident Evil 2 udajemy się do loży (Lounge), która znajduje się w bibliotece i dostaniemy do niej dostęp gdy zdobędziemy niebieski klucz pik (jak to zrobić znajdziecie TUTAJ).

Korzystamy ze wskazówek z notatnika oficera (Officer's Notebook), który znaleźliśmy po śmierci policjanta w Stróżówce (Watchman’s Room) pod przeciwpożarowymi drzwiami na pierwszym piętrze komisariatu (1F). Wchodzimy do ekwipunku i otwieramy notatnik przyglądając się rysunkowi z lwem. 

Teraz wchodzimy w interakcję z posągiem i w każdym ze slotów ustawiamy odpowiednie symbole odpowiadające tym na rysunku:

  • po lewej stronie wybieramy rybę
  • na środku wybieramy skorpiona
  • po prawej stronie wybieramy wazę

Jeśli wszystko poszło dobrze wejdziemy w posiadanie medalionu z lwem (Unicorn Medallion). Aby rozwiązać całą zagadkę i przedostać się do podziemi trzeba również zdobyć medaliony jednorożca i niewiasty a następnie włożyć je do slotów wielkiej statuy kobiety w głównym holu komisariatu na pierwszym piętrze.