14742V

SEKRETY I ZNAJDŹKI:: Jak otworzyć wszystkie kłódki w szafkach na komisariacie? - Resident Evil 2 - poradnik, solucja, sejfy, szopy, szafki, zagadki, trofea, bronie, tryby

Jak otworzyć wszystkie kłódki w szafkach?

W Resident Evil 2 można znaleźć trzy zamknięte na kłódki szafki skrywające cenną amunicję (różna w zależności od tego kim gramy). Oto lokalizacja i wymagane kombinacje, aby odblokować każdą z nich:

1. Kłódka - posterunek 2F, szatnia z prysznicami (Shower Room)

Znajduje się na drugim piętrze komisariatu. Dostaniemy się tam po schodach za Ciemnią (Darkroom). Szafka jest w męskiej szatni z buchającą parą i prysznicami.

Kod do kłódki - CAP
Zawartość - amunicja do shotguna (Leon) lub granatnika (Claire)

Gdzie znaleźć rozwiązanie: Kod do kłódki napisany jest na jednej z tablic na pierwszym piętrze komisariatu. Gdy zdobędziemy narzędzie skrawające do przecinania łańcuchów (więcej o tym jak to zrobić TUTAJ), udajemy się Sali Odpraw (Operations Room) gdzie przecinamy łańcuch i wchodzimy do pomieszczenia, w którym na białej tablicy napisany jest potrzebny nam kod. Oczywiście znając kod wcześniej nie musimy czekać na jego odkrycie. 

2. Kłódka - posterunek 3F, niedaleko Zachodniego magazynu (West Storage Room) 

Znajduje się na trzecim piętrze komisariatu. Dostaniemy się tam po schodach za Ciemnią (Darkroom). Gdy wejdziemy na samą górę i udamy się cały czas prosto trafimy na szafkę.
Kod do kłódki -  DCM
Zawartość - amunicja do Magnuma (Leon) lub uzi (Claire)

Gdzie znaleźć rozwiązanie: Gdy zdobędziemy różowy klucz karo udajemy się do Strzelnicy (Firing Range) i otwieramy tam biuro, w którym odnajdziemy rolkę filmu. Z filmem musimy udać się Ciemni (Darkroom) na pierwszym pietrze posterunku policji i wywołać go. Na zdjęciu znajdziemy kod do kłódki do szafki na trzecim pietrze.

3. Kłódka - Kanały, Sterownia (Control Room)

Szafkę znajdziemy w Kanałach w Sterowni (Control Room), z której dostajemy się do Pokoju monitoringu (Monitor Room), gdzie rozwiązujemy zagadkę z figurami szachowymi.

Kod do kłódki -  SZF
Zawartość - amunicja do Magnuma (Leon) lub uzi (Claire)

Gdzie znaleźć rozwiązanie: W Kanałach niższych (Lower Waterway) zdobytym wcześniej kluczem do kanałów otwieramy Pomieszczenie socjalne pracowników (Workers’ Break Room). W środku na stole znajdziemy ulotkę o Festiwalu Jazzowym z trzema zakreślonymi literami, które składają się na kod.