Avowed - Nasze marzenia wciąż nas dzielą: brama, Kły Galawaina, Twierdza, Jaskinia, Ogród
Nasze marzenia wciąż nas dzielą - Avowed.
Rusz do bramy na północy mapy (minimalnie na wschód od ruin, które chwilę wcześniej zniszczyłeś), a potem przejdź do Kłów Galawaina.
W tej lokacji biegnij na północ, a potem na wschód, aby odnaleźć wejście do Ogrodu. Przy znaczniku wybij strażników, potem drzewa okażą się iluzją. Podbiegnij pod przepaść, a na pulpicie znajdziesz księgę.
Przeczytaj ją, a potem biegnij do Twierdzy na północno wschodniej części mapy. Będziesz mógł do niej wejść tylko pod warunkiem posiada w swojej drużynie Mariusa. Jeśli go nie masz, przejdź do obozu drużyny.
Potem w środku lokacji idź do strażników - nie będą skorzy pomóc, ale zamiast tego pomów z Kostyą, który wspomni, że będziesz w stanie odnaleźć Stalową Garotę na własną rękę.
Na zewnątrz przy bramie spotkasz Aelfyr, jeśli wcześniej jej nie zabiłeś. Uczyń to teraz, a następnie rusz na spotkanie inkwizytorce. Musisz wejść do kopalni, wcześniej zabijając lub omijając oponentów.
W środku znajdziesz masę żołnierzy oraz żuków, których musisz zabijać. Jednakże droga jest banalnie prosta - przy ścianie wykonaj szarżę lub strzel z daleka w łatwopalne beczki, aby przejść dalej.
Teraz przeskocz nad przepaścią przy lawie, odbij w prawo i dostań się do obozu, gdzie umieszczono plany. Zbierz je, potem przejdź do szczytu góry, gdzie odnajdziesz Lodwyn. Niezależnie od rozmowy stoczysz z nią i innymi przeciwnikami walkę.
Gdy pokonasz inkwizytorkę, to pomów z Sapadalem, a potem wróć do Twierdzy Wytchnienia, co po rozmowie zmusza cię do odnalezienia wejście do ogrodu w kanałach.
W nowej lokacji biegnij cały czas po znaczniku, aż dotrzesz do ołtarza, gdzie zabijesz cienie oraz rozmaite szkielety. Potem odbij w lewo i biegnij do Kostyi. Musisz na końcu drogi wpaść do kanału, tuż po zabiciu generała szkieletów.
Wejdź w interakcję adrą, uwięzionym duchem, po czym dowiesz się, jak dostać się do Kostyi. Obiegnij kamień z lewej strony, a potem odbij w prawo, aby wejść wyżej.
Biegnij do radnego i po scence walcz z nim albo powiedz, że nie pomożesz w realizacji jego nikczemnych planów. Dzięki temu będziesz mógł uratować Twierdzę Wytchnienia.
Po tym rusz do wyjścia. Pomów z Mibalą (możesz użyć punktu szybkiej podróży) lub wejdź od razu do Ogrodu, co sprawi, że zakończysz ten quest.