GRID Legends - poradnik do gry. Porady, podstawy, pytania, wyścigi, samochody, garaż, asysty, multiplayer - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

GRID LEGENDS poradnik

GRID Legends - Asysty, za co odpowiadają poszczególne wspomagacze?

Mateusz Wróbel | 26.02.2022, 22:00

GRID Legends - Asysty, za co odpowiadają poszczególne wspomagacze?

Wszystko o asystach w GRID Legends.

Przed rozpoczęciem ścigania w GRID Legends warto odwiedzić zakładkę poziom trudności, która znajduje się w ustawieniach rozgrywki. Po przejściu do tejże zakładki Twoim oczom ukaże się kilka opcji, którymi warto się zainteresować. Pomijając te oczywiste, jak umiejętności botów kierowanych przez sztuczną inteligencję czy poziom uszkodzeń, trzeba spojrzeć na:

GRID Legends - asysty

  • Skrzynia biegów: wyróżnić można sekwencyjną (czyli taką, w której samodzielnie wbijasz biegi bez sprzęgła) oraz indywidualną (czyli taką, w której jazda wygląda tak, jak w przypadku prawdziwego samochodu z manualną skrzynią biegów). Znajdziesz tutaj również pół-automat, w którym możesz sam zmieniać biegi (puszczając wcześniej gaz), ale jeśli zapomnisz tego zrobić, to gra automatycznie wbije lub zbije bieg.
  • Linia jazdy: pokazuje linię, po której warto się poruszać wchodząc w zakręty lub jeżdżąc po prostych odcinkach. Osoby zaczynające z wyścigówkami powinny ustawić tę opcję minimum na "tylko na zakrętach", aby wiedzieć, kiedy zacząć hamować.
  • ABS: im niższa wartość, tym większa szansa, że koła będą się blokować podczas gwałtownego, mocnego hamowania (wciśnięcie całego pedału/triggera odpowiadającego za hamowanie). Zablokowanie kół w trakcie hamowania sprowadza się do tego, że nie możesz skręcać.
  • Kontrola trakcji: im niższa wartość, tym większa szansa, że koła zaczną "buksować" przy gwałtownych przyśpieszeniach. Opcja ta odpowiada także za wykonywanie driftów lub wchodzenia z poślizgiem w zakręt.
  • Stabilizacja: im niższa wartość, tym łatwiej stracić kontrolę w szybkich zakrętach nad pojazdem.

Jeśli czujesz się na siłach, to w pierwszej kolejności warto rezygnować ze stabilizacji, a potem kontroli trakcji. Poczujesz większą adrenalinę podczas szybkiego pokonywania długich zakrętów. Najciężej odzwyczaić się natomiast od ABS-u, ponieważ zablokowanie kół skraca drogę hamowania, ale uniemożliwia wykonywanie jakichkolwiek ruchów kierownicą.

Źródło: własne

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper