The Elder Scrolls Online na PlayStation 4 obecnie śmiga w 30 FPS
Tegoroczna premiera zdaje się być niepewna, a Bethesda milczy. Na szczęście, dostaliśmy dzisiaj delikatną informację, która może określić na jakim etapie prac są ekipy zajmujące się projektem.
Portal Gamingbolt, który pozytywnie ocenia PCtową wersję gry skontaktował się z dyrektorem kreatywnym projektu - Paulem D. Sage. Większa część ich rozmowy dotyczyła gry obecnej już na rynku, ale udało im się pociągnąć pana Sage za język i wyciągnęli od niego informację dotyczącą płynności gry.
Dowiedzieliśmy się, że wewnętrzne wersje gry na konsole PS4 i Xboks One działają obecnie w 30 klatkach na sekundę. Studio ciągle pracuje nad usprawnieniami swojego projektu. Jest więc szansa, że produkt finalny będzie płynniejszy. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to gra typu MMO gdzie w tym samym czasie wykonywane są zatrważające ilości operacji.
Czasu do premiery zostało jeszcze sporo, za kilka miesięcy będziemy mogli ocenić owoc prac ekipy z ZeniMaxa