Destiny to nie MMO, eksploracja i przygoda to podstawa
David Dague, Community Manager firmy Bungie stojącej za projektem Destiny, w wywiadzie udzielonym przedstawicielce Curse opowiada o tym, dlaczego Destiny to nie MMO i w jaki sposób zadowoli każdego, kto zdecyduje się dać grze szansę.David Dague, Community Manager firmy Bungie stojącej za projektem Destiny, w wywiadzie udzielonym przedstawicielce Curse opowiada o tym, dlaczego Destiny to nie MMO i w jaki sposób zadowoli każdego, kto zdecyduje się dać grze szansę.
David przyznał, że to największa gra Bungie, nad jaką kiedykolwiek pracowali. Rozmach produkcji pozwala na zbudowanie świetnej społeczności graczy oraz pozwoli na tworzenie rozbudowanych zespołów, w których każdy zna swoją rolę i przykłada się, by wszyscy osiągnęli założony sukces.
Manager wielokrotnie powtarzał, że choć Destiny nie jest typowym MMO, to akcja i eksploracja powinny przyciągnąć przed telewizory wielu graczy, nawet tych, którzy krzywo patrzą na wszelkie gry kładące nacisk na rozgrywkę sieciową. Prawie siedmiominutowy wywiad jest do obejrzenia poniżej:
http://youtu.be/WtMkZuBTKSA