Paweł Musiolik Paweł Musiolik 18.07.2013 10:45
Zapowiedź Beyond Good & Evil 2 w przyszłym roku?
307V

Zapowiedź Beyond Good & Evil 2 w przyszłym roku?

Kontynuacja przygód reporterki Jade to chyba najbardziej oczekiwana gra z portfolio Ubisoftu, nie tylko przeze mnie, ale i znaczną ilość graczy. Od pewnego momentu Michel Ancel mówi coraz bardziej otwarcie o kontynuacji, o której pierwszy raz słyszeliśmy w 2008 roku, jednak później gra została zamrożona. Teraz po rozmowie z serwisem Eurogamer dowiadujemy się, że ponowna zapowiedź raczej nastąpi w przyszłym roku.
Kontynuacja przygód reporterki Jade to chyba najbardziej oczekiwana gra z portfolio Ubisoftu, nie tylko przeze mnie, ale i znaczną ilość graczy. Od pewnego momentu Michel Ancel mówi coraz bardziej otwarcie o kontynuacji, o której pierwszy raz słyszeliśmy w 2008 roku, jednak później gra została zamrożona. Teraz po rozmowie z serwisem Eurogamer dowiadujemy się, że ponowna zapowiedź raczej nastąpi w przyszłym roku.

Ancel przyznał, że mimo tego, że gra jeszcze nie otrzymała zielonego światła od Ubi i nie jest następnym projektem Ubisoft Montpellier, to jednak zapowiedź powinna nastąpić w 2014 roku.
Musimy zbudować ekipę i odzyskać to, co stworzyliśmy do tej pory. Nie chcę jednak zdradzać niczego w kwestii terminów bo ludzie znowu mogą poczuć się zawiedzeni. Wszystko zależy od tempa prac.

Zrobiliśmy już dużo. Teraz musimy to tylko poskładać i zrobić grę. Jeśli będą z naszej strony jakieś komunikaty, to od przyszłego roku. Jednak zdradzę, że mnóstwo osób w Ubisofcie chce zrobić ten tytuł.

Później Ancel zdradził jakie miał plany przy pierwszej części i, że wreszcie będzie mógł je zrealizować.
W Beyond Good & Evil na samym początku mieliśmy ogromną planetę wolną do zwiedzania. Mogłeś udać się na biegun północny i zobaczyć długie dni. Ale niestety, byliśmy ograniczeni. W zespole było tylko 35 osób, więc nie udało nam się zapełnić świata na tyle, ile planowaliśmy. To nas mocno denerwowało, więc gdy rozpoczęliśmy pracę nad kontynuacją - od razu wróciliśmy do tego pomysłu. Gracz otrzyma wolną rękę i będzie mógł udać się gdziekolwiek nie zechce.

Nie chcemy tworzyć z gry czegoś liniowego. Gracz ma mieć wolność eksploracji, wyboru miasta do którego się uda. Oczywiście te miasta nie będą puste - odpowiednio je zaludnimy, więc jak widać - mamy nad czym pracować.

Brzmi to fantastycznie, oby ostatecznie Beyond Good & Evil 2 sprostało ogromnym oczekiwaniom.

Tagi: Beyond Good & Evil 2 michel ancel Ubisoft Ubisoft Montpellier