Amerykański oddział Sony idzie w nowe i zatrudnia agencję reklamową
Mimo, że informacja ta nie dotyczy nas bezpośrednio, to w pojęciu globalnym i walki o amerykański rynek gier jest bardzo ważna. Razem z nadchodzącą premierą konsol kolejnej generacji i słabszej niż zakładano kondycji Vity, Sony potrzebowało zmian. Uznano, że problemem jest agencja reklamowa, która współpracuje z Japończykami już 6 lat...Mimo, że informacja ta nie dotyczy nas bezpośrednio, to w pojęciu globalnym i walki o amerykański rynek gier jest bardzo ważna. Razem z nadchodzącą premierą konsol kolejnej generacji i słabszej niż zakładano kondycji Vity, Sony potrzebowało zmian. Uznano, że problemem jest agencja reklamowa, która współpracuje z Japończykami już 6 lat...
Aktualnie obecna agencja Deutsch odpowiedzialna jest między innymi za fantastyczny spot Michael, który przypominamy wam poniżej. Jednak poza nim, nie było zbyt wiele ciekawych reklam, kampanii wirusowych czy innych akcji mających na celu dotarcie do odbiorcy końcowego.
http://www.youtube.com/watch?v=mdWkKKSckNk
Dlatego po konkursie związano się z Bartle, Bogle, Hegarty New York, które niektórym kojarzyć może się z reklamami dezodorantu Axe, napoju Sprite czy Google Chrome. Patrząc na ich poprzednie kreacje, widać, że firma stawia na wzbudzanie emocji u widza, co może zaprocentować gdy Sony wprowadzić będzie chciało na rynek PS4. Ostatnio Sony ignorowało marketing wielu tytułów w USA, co mogło być spowodowane właśnie tym konkursem. Poniżej zobaczyć możecie dwie przykładowe reklamy nowej agencji. Robią wrażenie, prawda?
www.youtube.com/watch?v=R4vkVHijdQk
www.youtube.com/watch?v=t3paXOX2JqE