Miasta, rozwinięte dialogi w FFXIII-2

Wiemy już, że Final Fantasy XIII-2 pojawi się na japońskim rynku pod koniec tego roku. W Europie gra zasili czytniki naszych konsol na początku 2012 r. W Sieci pojawiło się trochę nowinek na temat najnowszej produkcji Square Enix...
Wiemy już, że Final Fantasy XIII-2 pojawi się na japońskim rynku pod koniec tego roku. W Europie gra zasili czytniki naszych konsol na początku 2012 r. W Sieci pojawiło się trochę nowinek na temat najnowszej produkcji Square Enix...




Magazyn Shonen Jump poinformował nas, że deweloperzy ukończyli już w 70% pracę nad FFXIII-2. Oprócz tego pojawiło się kilka bardzo interesujących wieści od japońskiego periodyku Dengeki. Redakcja przeprowadziła ostatnio wywiad z Motomu Toriyamą. Z tekstu dowiadujemy się, że Noel, którego poznaliśmy na ostatnim trailerze FFXIII-2, odgrywać będzie istotniejszą rolę w scenariuszu gry, niż Lightning. FFXIII-2 nie będzie mieć dwóch pierwszoplanowych bohaterów - większość czasu spędzimy na pewno w towarzystwie tego młodzieńca oraz Serah.
Toriyama potwierdził przy okazji obecność kilku różnych zakończeń scenariusza. Square Enix wzięło się również za system dialogów - dowiedzieliśmy się, że w grze pojawi się możliwość wybierania kwestii z kilku możliwych opcji (system "Live Trigger" wprowadza również pewną dozę losowości do rozmów z NPC).
Dla wielu osób ta informacja może okazać się najważniejsza: w FFXIII-2 zwiedzimy kilka miast. Toriyama twierdzi, że mieszkańcy tych osad będą wyposażeni w "indywidualną Sztuczną Inteligencję". Co to może oznaczać? Zapewne chodzi o skrypty opisujące jakieś podstawowe zachowania NPC-ów. Pojawiła się również informacja o możliwości hodowania w FFXIII-2 złapanych potworów.