Paweł Musiolik Paweł Musiolik 14.05.2012 15:42
HamburGIER: Gearbox Software odpowiada na pytania graczy dotyczące Aliens: Colonial Marines
610V

HamburGIER: Gearbox Software odpowiada na pytania graczy dotyczące Aliens: Colonial Marines

Kontynuując tłumaczenie ciekawych wywiadów, które pojawiają się na oficjalnym blogu PlayStation, czas na ciekawy wywiad dotyczący trybu dla wielu graczy w Aliens: Colonial Marines, który pojawił się w zeszłym tygodniu. Jeżeli więc interesuje was nadchodzący na jesieni ten tytuł, to polecam zapoznać się z tłumaczeniem...
Kontynuując tłumaczenie ciekawych wywiadów, które pojawiają się na oficjalnym blogu PlayStation, czas na ciekawy wywiad dotyczący trybu dla wielu graczy w Aliens: Colonial Marines, który pojawił się w zeszłym tygodniu. Jeżeli więc interesuje was nadchodzący na jesieni ten tytuł, to polecam zapoznać się z tłumaczeniem...

Jakie różnice spotkamy w trybach, grając w multiplayera? Ile zawodników będzie mogło się ze sobą zmierzyć? (pytanie zadane przez @Pogo_05)

Chris Brock, Producent trybu Multiplayer: Jak na razie zapowiedzieliśmy i pokazaliśmy Drużynowy Deathmatch, ale będą także inne, które pokażemy w najbliższym czasie. Tryby te będą oparte na działaniach drużynowych i zadaniach do wykonania. Ale to wszystko zależy od ludzi i już nie możemy doczekać się pierwszych pokazów.

Ile będzie map w trybach współzawodnictwa i ile graczy będzie mogło grać w trybie współpracy? (pytanie zadane przez @Nekrospike)

CB: W tym momencie pracujemy nad wieloma mapami do trybu wielu graczy. Nie mamy określonej liczby, ale dobór będzie najlepszy jaki może być. Co-op wesprze 4 graczy maksymalnie.



Czybronie dostępne w trybie multiplayer będą dostępne na mapie, czy wybierzemy je przed startem rundy? (pytanie zadane przez @LingeringRegime)

CB: A może by tak kombinacja dwóch elementów? :)

Czy na PS3 będzie tryb podzielonego ekranu? Chciałbym widzieć więcej gier z tą opcją. (pytanie zadane przez @TRIEDGE_68)

CB: Tak!

Czy pojawią się mapy inspirowane filmami o obcych jak na przykład Obcy, Obcy 3 i Obcy: Decydujące Starcie? Czy pojawi się Predator? ( pytanie zadane przez @JDas2k)

CB: Predator jest jedną z rzeczy, której nie zobaczycie w Aliens: Colonial Marines. Aliens versus Predator do fajne i ciekawe uniwersum, ale odcięte od stricte uniwersum Obcego. Przy tworzeniu map inspirowaliśmy się wszystkimi filmami z Obcym chcąc je znacząco poszerzyć.



Jak będzie wyglądać gra Ksenomorfem w multiplayerze? Jakie będzie miał ataki?

CB: Prześwietne! Ksenomorfy są dużo bardziej zwinne niż ludzie, więc ich nadrzędną zdolnością będzie zwinność i chodzenie po ścianach. Jak wszyscy wiedzą, każda część Obcego jest groźna, poczynając od szczęki, poprzez ogon a na pazurach kończąc. Otrzymają one mnóstwo sposobów na atakowanie ludzi.

Wiele innych tytułów umożliwiało kierowanie Ksenomorfami. Ale próby te raczej spełzały na niczym i były złe. Co takiego w Aliens: Colonial Marines zostało zrobione by nie popełniać znanych błędów?

CB: Chcieliśmy zrobić tak, by gracz czuł się jak Ksenomorf grając nim. Grając Obcym trzeba być zwinnym i szybkim, więc chodzenie pościanach i sufitach jest obowiązkiem. Niektórzy mówią, że jest to dezorientujące, my się z tym nie zgadzamy.

Czy Obcy będą mogli zabijać przeciwników w wiele różnych sposobów? Czy Marines będą mogli bronić się w starciach w zwarciu?

CB: Ksenomorfy mogą zabijać ludzi w wiele różnych sposobów. A co może zrobić Marines w bezpośrednim starciu z Obcym? Modlić się. A tak na poważnie to najlepszy sposób to trzymać się w grupie i osłaniać wzajemnie.



Czy multiplayer w Aliens: Colonial Marines udostępni możliwość customizacji Marines i Obcych? Jeśli tak, to jakich umiejętności możemy się spodziewać?

CB: Jeszcze nie chcemy o tym mówić, ale będzie rozległa możliwość dostosowania naszych zawodników.

Czy gra otrzyma bronie, które nie pojawiły się w filmach? Czy bronie mogą być ulepszane?

CB: Filmy pozostawiły nam ogromne pole do popisu jeśli chodzi o ujawnienie broni nigdy nie użytych. Możesz sobie wyobrazić, że będą one świetnie wyglądać i podniosą ekscytację.

Oryginalny wywiad pojawił się pod linkiem: http://blog.(...)nswered/

Tagi: aliens: colonial marines Gearbox Software hamburgier Sega wywiad