Najważniejsze cechy gameplayu Brink

Gry
542V
Najważniejsze cechy gameplayu Brink
Bartosz Dawidowski | 29.04.2011, 09:38

Mieliśmy ostatnio okazję oglądać długą sekwencję gameplayu z Brink, okraszoną komentarzem twórców. Pora na kolejny materiał promocyjny z tej nietuzinkowej, nastawionej na online'owe granie strzelaniny.

Mieliśmy ostatnio okazję oglądać długą sekwencję gameplayu z Brink, okraszoną komentarzem twórców. Pora na kolejny materiał promocyjny z tej nietuzinkowej, nastawionej na online'owe granie strzelaniny.xxxxx



Najnowszy zwiastun Brink skupia się na wybranych, wyróżniających cechach gameplayu dzieła Splash Damage. Najważniejszy dla rozgrywki okaże się na pewno system dynamicznego przemieszczania po mapach. Pod względem swobody poruszania Brink można porównywać z Mirror's Edge. Czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy w strzelaninie FPP: nasz bohater może przeskoczyć każdą przeszkodę, wspinać się po ścianach w dowolnie wybranym miejscu, odbijać od gzymsów itp. Całość nie jest oparta na ograniczonych i sztywnych skryptach.

 

Dalsza część tekstu pod wideo

 





 

Źródło: własne

Komentarze (50)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper