BioWare zainspirowane Dead Space 2

Czekamy cały czas na większą ilość informacji o Mass Effect 3. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że muzykę do tego sequela stworzy znany na całym świecie kompozytor. Dzisiaj natomiast pojawiają się informacje o wrogach i interfejsie gry.
Czekamy cały czas na większą ilość informacji o Mass Effect 3. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że muzykę do tego sequela stworzy znany na całym świecie kompozytor. Dzisiaj natomiast pojawiają się informacje o wrogach i interfejsie gry.
Kto by pomyślał, że BioWare może zainspirować się serią Dead Space? Brenon Holmes napisał, że zespół bacznie przygląda się wyglądowi HUD-a w tej produkcji...
"Jedną z rzeczy, które uwielbiam w Dead Space jest... interfejs. Jest niesamowicie wciągający. Po prostu chce się dotknąć te wszystkie przyciski. W związku z tym cały czas zastanawiamy się nad kwestią interfejsu i tym jak zintegrować pewne elementy HUD ze środowiskiem... zobaczymy co z tego wyjdzie".
BioWare zamierza wprowadzić zmiany nie tylko do interfejsu Mass Effect 3. Również wygląd przeciwników ma zaliczyć znaczący face-lifting - deweloperzy pracują nad zwiększeniem różnorodności wrogów w grze.
"Ciężko jest rozróżnić przeciwników w Mass Effect 2 - niektórzy wystają ponad normę, ale w większości przypadków ciężko określić, kto jest kim. Nawet jeśli byłeś w stanie rozpoznać danego przeciwnika z daleka w Mass Effect 2, to ich sposób walki był bardzo podobny. Jedną z rzeczy, które staramy się wprowadzić w ME3 jest znaczne zróżnicowanie typów adwersarzy. Sylwetka i sposób ataku nieprzyjaciół jest bardzo istotną częścią tego zagadnienia i nasi specjaliści od designu postaci oraz animacji wykonują naprawdę duże postępy w tym kierunku" - napisał na oficjalnym forum miłośników BioWare Brenon Holmes.