Nie będzie "prostej konwersji" Deus Ex

Deweloperzy przyzwyczaili nas już, że w przypadku tytułów multiplatformowych, najsłabszą wersję otrzymują najczęściej właściciele PS3. Eidos Montreal zarzeka się, że taka sytuacja nie wystąpi w nowym Deus Ex...
Deweloperzy przyzwyczaili nas już, że w przypadku tytułów multiplatformowych, najsłabszą wersję otrzymują najczęściej właściciele PS3. Eidos Montreal zarzeka się, że taka sytuacja nie wystąpi w nowym Deus Ex...
Deus Ex: Human Revolution na PS3 nie jest prostą konwersją - tak zapewnia nas Eidos Montreal na oficjalnym blogu PlayStation. Przeczytajcie co dokładnie na ten temat powiedział David Anfossi, reżyser i producent gry:
"Od samego początku ważne było dla nas, by nie traktować wersji Deus Ex na PS3, jako prostej "konwersji". Możecie nam zaufać pod tym względem. Pracowaliśmy w ten sposób nad poprzednimi grami. (...) Gałki analogowe i przyciski są inne [na padzie PS3], więc dopasowaliśmy je oddzielnie, by upewnić się, że wszystko działa dokładnie tak, jak chcemy. Wyciskamy wszystkie zalety tego kontrolera" - powiedział Anfossi.
W dalszej części wywiadu reżyser z Eidos Montreal zdradził również, jaka będzie ogólna tonacja scenariusza w Deus Ex: Human Revolution. Fabuła przepełniona ma być tajemniczymi wątkami, teoriami spiskowymi (nawiązania do miejsc takich jak Strefa 51 itp) oraz mrocznym klimatem.
"To fikcyjny świat, fikcyjna konspiracja, ale podsycana prawdziwymi problemami. Nie chcę w tym miejscu wchodzić w szczegóły, ale na pewno rozpoznacie aluzje do realnego świata, a także elementy fantastyczne. Udacie się do miejsc, które niekoniecznie muszą istnieć... ale, które w opinii pewnych osób istnieją w naszym świecie" - powiedział David Anfossi.