Ubisoft Montreal: 3DS jest potężny

Przed premierą 3DS-a wiele się mówiło o bardzo dużych możliwościach graficznych tego hardware'u. Właściwy gameplay zweryfikował jednak optymistyczne, marketingowe hasła. Ubisoft twierdzi mimo wszystko, że w 3DS-ie czai się wielka moc...
Przed premierą 3DS-a wiele się mówiło o bardzo dużych możliwościach graficznych tego hardware'u. Właściwy gameplay zweryfikował jednak optymistyczne, marketingowe hasła. Ubisoft twierdzi mimo wszystko, że w 3DS-ie czai się wielka moc...
Producent Splinter Cell 3D powiedział w wywiadzie dla Gamespotu kilka ciekawych rzeczy na temat graficznych możliwości 3DS-a. Według Fabrice'a Cuny'ego maszynka Nintendo ma ogromny potencjał, który czeka tylko na wykorzystanie.
"3DS jest potężny i jesteśmy w stanie uruchomić na nim Unreal Engine, co jest naprawdę imponujące, jak na kieszonsolkę. W dodatku efekt 3D nie wpływa na płynność animacji (dzięki naszym znakomitym programistom). Architektura różni się od tej z Wii, albo z innych platform, przy których pracowało Ubisoft Montreal, ale jesteśmy w stanie ją opanować. (...) Na 3DS-ie mamy możliwość tworzyć gry logiczne, ale i jak najbardziej high-endowe gry akcji, takie jak Splinter Cell 3D. Narzędzia które dostaliśmy w pierwszym dev-kicie były zupełnie nowe - miały wiele bugów i zawieszały się. Jednakże z każdą nową wersją oprogramowania sytuacja się poprawia, a Nintendo stale wspiera nas w kwestiach optymalizacji kodu i debugowania" - powiedział Fabrice Cuny.
Najświeższy kawałek gameplayu ze Splinter Cell 3D mieliśmy okazję oglądać przed tygodniem. Graficzego szału raczej nie było, ale z pewnością to dopiero początki wykorzystywania potencjału graficznego nowej kieszonsolki Nintendo. Za dwa-trzy lata powinniśmy zobaczyć na co tak naprawdę stać ten sprzęt. Z drugiej strony jednak Ninnny już przy DS-ie pokazało, że na rynku handheldów piękna grafika ma drugorzędne znaczenie. Liczy się przede wszystkim przystępna cena hardware'u i fajny, oryginalny gameplay.



