3D ograniczone na PlayStation 3
Gry
394V

PS3
Współzałożyciel studia Ninja Theory, Tameem Antoniades, uważa, że obecna generacja konsol nie podoła jeszcze w pełni technologii 3D.
Współzałożyciel studia Ninja Theory, Tameem Antoniades, uważa, że obecna generacja konsol nie podoła jeszcze w pełni technologii 3D.
Problem tkwi w tym, że 3D wymaga renderowania 60 klatek na sekundę, na oko. I rozdzielczości przynajmniej 720p. W rezultacie mamy więc rendering w 1080p, w 120 klatkach na sekundę, a obecna generacja może przetworzyć bardzo prymitywną grafikę w takiej konfiguracji.
Dalsza część tekstu pod wideo

Gogle VR PICO Neo 3 Link Enterprise Edition
-230.99 zł
Kup teraz
2769 zł

Fotel DIABLO CHAIRS X-One 2.0 Small Czarno-czerwony
0 zł
Kup teraz
697 zł

Titan Quest Gra NINTENDO SWITCH
0 zł
Kup teraz
59.99 zł

Okulary ASUS Airvision M1
-138.37 zł
Kup teraz
2190.63 zł
Trudno nie przyznać mu racji - wystarczy spojrzeć, ile mamy gier w 1080p. I ile z nich trzyma animację na poziomie przynajmniej 60 klatek...
Mimo wszystko developer sądzi, że trójwymiarowe gry w iście filmowej jakości (niczym niedawny Avatar) zobaczymy już w kolejnej generacji konsol:
Każda generacja musi być przynajmniej 5 do 10 razy potężniejsza od poprzedniej, więc myślę, że otrzymamy to w następnej generacji. Uważam, że dla gier będzie to prawdziwa rewolucja.