3D ograniczone na PlayStation 3
Gry
403V
PS3
Współzałożyciel studia Ninja Theory, Tameem Antoniades, uważa, że obecna generacja konsol nie podoła jeszcze w pełni technologii 3D.
Współzałożyciel studia Ninja Theory, Tameem Antoniades, uważa, że obecna generacja konsol nie podoła jeszcze w pełni technologii 3D.
Problem tkwi w tym, że 3D wymaga renderowania 60 klatek na sekundę, na oko. I rozdzielczości przynajmniej 720p. W rezultacie mamy więc rendering w 1080p, w 120 klatkach na sekundę, a obecna generacja może przetworzyć bardzo prymitywną grafikę w takiej konfiguracji.
Dalsza część tekstu pod wideo
Wybrane okazje dla Ciebie
Kabel HDMI - HDMI GENESIS Premium 3 m
0 zł
Kup teraz
69.99 zł
Nakładki na analogi KONTROLFREEK Minecraft Creeper do Switch Joy-Con
0 zł
Kup teraz
39 zł
Biurko MAD DOG GD140L + Stojak na słuchawki MAD DOG HPS600 RGB
0 zł
Kup teraz
599.98 zł
Podnóżek MOZOS FS7
0 zł
Kup teraz
79 zł
Trudno nie przyznać mu racji - wystarczy spojrzeć, ile mamy gier w 1080p. I ile z nich trzyma animację na poziomie przynajmniej 60 klatek...
Mimo wszystko developer sądzi, że trójwymiarowe gry w iście filmowej jakości (niczym niedawny Avatar) zobaczymy już w kolejnej generacji konsol:
Każda generacja musi być przynajmniej 5 do 10 razy potężniejsza od poprzedniej, więc myślę, że otrzymamy to w następnej generacji. Uważam, że dla gier będzie to prawdziwa rewolucja.