Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 23.07.2018 19:59
Shadow of the Tomb Raider pokazuje piękny świat. Gameplay wygląda świetnie
2665V

Shadow of the Tomb Raider pokazuje piękny świat. Gameplay wygląda świetnie

Lara Croft powróci już we wrześniu, a jej najnowsza przygoda została zaprezentowana na długiej rozgrywce. Deweloperzy pozwalają spojrzeć na między innymi bazę wypadową, gdzie poszukiwaczka skarbów będzie zbierać siły przed kolejnymi wyprawami.

Trzecia część „współczesnych przygód” Lary Croft trafi na rynek 14 września. Gra będzie jednocześnie dostępna na PlayStation 4, Xboksach One oraz komputerach osobistych – tym razem żadna z firm nie zagwarantowała sobie czasowej ekskluzywności. 

Shadow of the Tomb Raider przedstawia eksplorację jaskini. Gameplay i szczegóły poziomu trudności

W Shadow of the Tomb Raider trafimy do legendarnego państwa-miasta Paititi. To właśnie w tym miejscu Lara skorzysta z pomocy okolicznej ludności, kupi niezbędne przedmioty lub po prostu porozmawia z tubylcami.

Autorzy pozwalają nam również spojrzeć na piękny świat, a jednocześnie dyrektor kreatywny podkreśla istotę różnych poziomów trudności – decydując się na wymagającą eksplorację nie otrzymamy pomocnych podpowiedzi podczas wspinaczki. Gra w takiej sytuacji będzie znacznie trudniejsza i… Ciekawsza?

Zwróćcie uwagę na oprawę – Eidos Montreal nie traciło czasu, a umiejscowienie wydarzeń w dżungli pozwoliło zaoferować kapitalne lokacje… Nawet na tej dziesięciominutowej prezentacji nie trudno docenić niektórych widoków.

W grze istotną rolę odegrają również zagadki, podczas których skorzystamy z umiejętności bohaterki, ale również będziemy musieli wykazać się sporą pomysłowością oraz zręcznością. Twórcy w naprawdę ciekawy sposób rozwinęli koncepcję zaprezentowaną wcześniej przez Crystal Dynamics.

Źródło: YouTube.com

Tagi: Eidos Montreal gameplay Shadow of the Tomb Raider Square Enix