Todd Howard potwierdził wczoraj brak rozgrywki cross-platformowej w Fallout 76. Jego studio nie może zaimplementować wielkich serwerów, ponieważ wciąż stosownej zgody nie wydało Sony.
Fallout 76 nie otrzyma cross-platformowej rozgrywki przez Sony
Przedstawiciel Bethesdy postanowił wspomnieć o kolejnych elementach produkcji i w dniu premiery Fallout 76 nie pozwoli na rozgrywkę single-player. Autorzy chcą podkreślić sieciowy charakter produkcji i zawsze włączając grę będziemy łączyć się z serwerami – bez najmniejszego problemu wymienimy się przedmiotami, dołączymy do zespołów, zwiedzimy inne obozy, ale oczywiście nie będzie to wymuszone. Rozgrywka „solo” trafi do gry w późniejszym terminie:
„Jednym z naszych długofalowych planów jest posiadanie serwerów, na których możesz grać sam. Samotnie. Możesz też stosować mody i zmieniać reguły gry według własnego uznania. To wszystko znajduje się w naszych planach, ale nie będzie dostępne od premiery.”
Howard wspomniał również, że gra otrzyma system szybkiej podróży, który pozwoli zainteresowanym w ekspresowym tempie przemieszczać się pomiędzy ogromnym światem i dzięki tej opcji będziemy szybko dołączać do zabawy ze znajomymi.
Studio jednocześnie zdaje sobie sprawę, że w Fallout 76 może pojawić się problem z graczami, którzy będą atakować mniej doświadczonych eksploratorów, więc w tej sytuacji przygotowano specjalny system – typowe PvP zostanie włączone dopiero po osiągnięciu 5 poziomu doświadczenia, wcześniej „młody” gracz nie może zostać zabity przez innego człowieka.