Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 29.05.2018 12:20
Tydzień z PlayStation 4. Sony kusi premierami w reklamie
1048V

Tydzień z PlayStation 4. Sony kusi premierami w reklamie

Przed nami tydzień atrakcji przeznaczonych dla posiadaczy PlayStation 4. Sony zachęca do nadciągających premier w nowej reklamie.

W tym tygodniu próżno będzie szukać tak mocnych, ekskluzywnych premier jak choćby Detroit: Become Human. Fani klimatów retro powinni być jednak zadowoleni.

Oferta Gold na czerwiec ujawniona

Sony zapowiada w swojej reklamie, że już 29 maja na rynek trafi Sega Mega Drive Classics. W tym samym dniu kupimy na PlayStation Store Kabounce, To the Top (PS VR) i Yoku's Island Express. Na deser pozostaje Street Fighter 30th Anniversary Collection.

Cały czas czekamy oczywiście na ujawnienie oferty PlayStation Plus na czerwiec. Microsoft wyłożył już swoje karty na stół i okazało się, że w czerwcu pogramy gratisowo m.in. w Assassin's Creed Chronicles: Russia. Sony zwyczajowo publikuje informacje na ten temat w ostatnie środy miesiąca, czyli powinno to nastąpić już jutro.

Źródło: Sony/YouTube

Tagi: playstation 4 ps4 reklama Sony

Nie przegap