Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 15.03.2018 17:21
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom. Gra była dla twórców artystycznym wyzwaniem
1184V

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom. Gra była dla twórców artystycznym wyzwaniem

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom zadebiutuje na rynku już za nieco ponad tydzień! Z tej okazji deweloperzy wrzucili do Sieci kolejny materiał, w którym opowiadają o tym, jak ciężkim artystycznym wyzwaniem jest ich dzieło.

Deweloperzy znów uchylili nieco rąbka tajemnicy z procesu produkcyjnego Ni no Kuni II, które to pojawi się na PlayStation 4 oraz PC już 23 marca!

Ni no Kuni II wysoko ocenione przez Famitsu

Tym razem opowiedzieli nam o tym, jak pracowali nad tym, aby zapewnić nam jak najlepsze wrażenie, że gramy w piękne anime, a nie grę złożoną z polygonów. W tym celu redukowali wszelkie uczucie "głębi" - prościej mówiąc, chcieli osiągnąć efekt 2D w świecie 3D.

W przeciwieństwie do ery PS3, gdzie jak przyznał autor, wszelkie światła i cienie były narysowane ręcznie, tutaj stworzono specjalny program, który sam generuje światło, zaś cienie zostały rysowane oddzielnie dla każdego obiektu - i to dosłownie, każdego.

Poniżej możecie posłuchać pełnej wypowiedzi artysty z Level-5.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom - BTS Part 5: Light and Shadow | PS4

Tagi: level-5 Ni no Kuni II: Revenant Kingdom