SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 12.02.2018 19:31
Assassin’s Creed: Origins zaliczył fantastyczny rezultat. Ubisoft chce rozwijać produkcję i podaje wyniki
3262V

Assassin’s Creed: Origins zaliczył fantastyczny rezultat. Ubisoft chce rozwijać produkcję i podaje wyniki

Mała przerwa dobrze zrobiła serii Assassin’s Creed. Ubisoft potwierdził wyniki sprzedaży przygody w Egipcie, która została bardzo ciepło przyjęta przez graczy z całego świata. Dodatkowo poznaliśmy informacje dotyczące ostatnich rezultatów wygenerowanych przez korporację.

Ubisoft potwierdził rezultaty wygenerowane do 31 grudnia 2017 roku. Ponownie gracze najchętniej kupowali produkcje Francuzów w wersji na PlayStation 4 (44%), a w następnej kolejności na Xboksa One (25%), komputery osobiste (15%), Nintendo Switcha (6%), poprzednie generacje (4% dla PlayStation 3, Xboksa 360, Nintendo Wii i Nintendo Wii U) oraz urządzenia określone jako inne (6%).

Assassin’s Creed: Dynasty to nowa odsłona serii Ubisoftu. Gra nie zaprowadzi nas do Chin

W trzecim kwartale 2017 roku Ubisoft wygenerował 725 mln euro w sprzedaży i jest to 36,8% wzrost wyników względem tego samego okresu ubiegłego roku. Pierwotny cel firmy wynosił 630 mln euro.

Assassin’s Creed: Origins to oficjalnie trzecia najchętniej kupowana produkcja w EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w 2017 roku. Seria Tom Clancy przekroczyła już 60 mln unikalnych graczy, a kapitalne wyniki wciąż generuje Ghost Recon: Wildlands – gra znajduje się na siódmym miejscu w rankingu sprzedaży w EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Gracze dobrze przyjęli Mario + Rabbids Kingdom Battle – to jedna z najchętniej kupowanych pozycji na Nintendo Switcha od deweloperów third-party, a For Honor to nadal jeden z najchętniej oglądanych tytułów na Twitchu (5 miejsce w 2017 roku).

Dystrybucja cyfrowa zaliczyła doskonały wynik dla Francuzów – 75% wzrost przychodów z „usług cyfrowych” zagwarantował dokładnie 670,3 mln euro (56,3% całej gotówki, przy 47,2% w ubiegłym roku). Gracze chętnie sięgali również po starsze pozycje – „katalog powracający” wygenerował 608,8 mln euro.

Ubisoft jednoznacznie zapowiedział, że zamierza dłużej wspierać Assassin’s Creed Origins, które osiągnęło prawie dwukrotnie lepszy wynik od Assassin’s Creed: Syndicate. Ponadto, klienci „o wiele chętniej” sięgnęli po Przepustkę Sezonową dla przygody w Egipcie względem opowieści w Anglii.  

Źródło: https://www.dualshockers.com/assassins-creed-origins-sales-syndicate/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Tagi: assassin’s creed: origins ea sports tweet ubisoft wyniki