God of War z opcjonalnymi bossami. Reżyser wspomina o zmianach

Nadchodząca opowieść Kratosa zaoferuje spory powiew świeżości w wielu miejscach, więc Cory Barlog małymi krokami tłumaczy przygotowane nowości. Twórca w weekend postanowił wspomnieć o między innymi dodatkowych walkach z wielkimi stworami.
Cory Barlog wciąż przedstawia nową produkcję Santa Monica Studio. Jego zespół zajął się pełnym odświeżeniem świata Kratosa i gracze mogą liczyć na sporo nowych elementów, które choć znamy z innych produkcji, to jednak dotychczas nie były dostępne w serii God of War.



Reżyser kontynuuje rozmowy z dziennikarzami Game Informera i podczas ostatniej dyskusji wspomniał o opcjonalnych bossach. Podczas przygody kilkukrotnie trafimy do lokacji, które nie będą związane z fabułą i właśnie w taki sposób możemy zmierzyć się z dodatkowymi „szefami”. Nie jest to zupełnie nowy pomysł w grach wideo, jednak na pewno ciekawe urozmaicenie w świecie Kratosa.
Twórca dodał również, że ponownie Kratos może powiększyć swój pasek zdrowia, jednak tym razem ten element zostanie w odpowiedni sposób zmieniony – prawdopodobnie nie będziemy już zbierać „części”… W sumie możemy mieć pewność, że nie trafimy na Oczy Gorgony.
Wcześniej Barlog wspomniał, że sekwencje na łodzi zajmują około 25-30% historii, jednak teraz postanowił wytłumaczyć swoje słowa i zaznaczył, że „gra nie polega jedynie na pływaniu”, a ten element zostanie ubarwiony pewnymi „interakcjami”. Co ciekawe, w trakcie rozgrywki nie odczujemy podobno braku skoku.
Zdaniem przedstawiciela Santa Monica Studio, bez najmniejszego problemu jest on gotowy do stworzenia kolejnej odsłony serii – jeśli ta w ogóle powstanie – ale ciekawym zabiegiem na pewno byłoby powierzenie reżyserii innej osobie. Taką sytuację widzieliśmy w pierwszej trylogii i zabieg może zaoferować „świeżą perspektywę”.