DICE zasmucone ostrą krytyką. Autorzy Star Wars: Battlefront II twierdzą, że dopracują balans rozgrywki

Gry
5292V
DICE zasmucone ostrą krytyką. Autorzy Star Wars: Battlefront II twierdzą, że dopracują balans rozgrywki
Bartosz Dawidowski | 16.11.2017, 10:37

EA znalazło się w trudnej sytuacji PR-owej po ujawnieniu jak działa system mikrotransakcji w Star Wars: Battlefront II. Deweloperzy twierdzą, że są bardzo zasmuceni całą sytuacją.

Premiera Star Wars: Battlefron II odbędzie się już jutro. Atmosfera, która wytworzyła się wokół tej strzelaniny nie jest jednak pozytywna, a to za sprawą systemu mikropłatności i związanego z nim grindu. Sytuacja nie podoba się graczom, którzy m.in. na Metacritic bombardują negatywnymi ocenami Battlefront II. Tytuł w wersji na PS4 może "pochwalić" się obecnie średnią w okolicach 1/10, wystawioną przez 2407 użytkowników Metacritic.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Star Wars: Battlefront II na PPE

Taka krytyka smuci deweloperów z DICE. W trakcie sesji pytań i odpowiedzi na Reddit John Wasilczyk (główny producent Battlefront II) oraz designer Dennis Brannvall powiedzieli, że nie zgadzają się z takim hejtem i że uważają, że stworzyli "grę, którą gracze pokochają".

"Niesamowicie smuci nas negatywna reakcja na Battlefront II. Stworzyliśmy naprawdę fajną, piękną grę, która została przyćmiona przez problemy z mechanizmem progresji graczy. Naprawimy to" - obiecał w trakcie rozmowy Brannvall z DICE.

DICE ma już niedługo przedstawić szczegóły tych pozytywnych zmian. Pracownicy DICE zapewniają, że matchmaking zbudowano w ten sposób, by gracze zawsze bawili się z osobami na podobnym poziomie mocy.

"Nigdy nie powinniście natknąć się na graczy, którzy posiadają znacznie wyższą siłę. Skuteczność zależy w ostateczności od waszych umiejętności, a nie od Kart, które posiadacie. Jeśli teraz tak tego nie odbieracie, to upewnimy się, że tak jest. Zbierzemy dane i dokonamy ewentualnych regulacji systemu. Przyglądamy się wynikom milionów starć i będziemy cały czas dopasowywać balans przedmiotów, łupów i matchmakingu, by zapewnić wszystkim uczciwą zabawę dla wszystkich graczy".

Część graczy nie zgadza się z powyższym stanowiskiem DICE na temat uczciwego matchmakingu. Jednym z przykładów ogromnej przewagi, jakie zapewniają Karty znajdziecie na poniższym gameplayu ("wymaksowany" Vader przetacza się jak czołg przez oponentów)

Całą rozmowę z deweloperami DICE znajdziecie w tym miejscu, na Reddit.

Źródło: własne

Komentarze (241)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper