Ni no Kuni II: Revenant Kingdom jako RTS. Gameplay prezentuje strategiczne elementy i podziemia

Level-5 znacząco rozwija nową przygodę z serii Ni No Kuni. Gracze tym razem otrzymają możliwość dowodzenia armiami, a sam gameplay w pewien sposób przypomina strategiczne gry czasu rzeczywistego.
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom miało pierwotnie zadebiutować pod koniec 2017 roku, jednak autorzy potrzebują więcej czasu na dopracowanie ostatnich elementów gry. Z tego powodu pudełka trafią na rynek 19 listopada, ale gracze mogą skusić się również na edycję kolekcjonerską.
Ni no Kuni II. Piękna edycja kolekcjonerska zawiera ruchomą wystawkę z figurkami




Ni no Kuni II: Revenant Kingdom nie będzie oczywiście typowym RTS-em, ale takimi słowami reklamują nowy tryb deweloperzy. W trakcie rozgrywki otrzymamy możliwość kontrolowania małych armii, będziemy niszczyć budynki, wydawać polecenia i plądrować bazy oponentów.
Drugi materiał skupia się już na typowym mięsku. W Ni no Kuni II: Revenant Kingdom nie zabraknie dynamicznych pojedynków, w których wykorzystamy zdolności bohaterów oraz nowych przyjaciół – to właśnie w tych miejscach mamy napotkać na wymagających oponentów.
Wspominam o poziomie trudności nie bez powodu, bo właśnie ten element był sporym problemem Ni no Kuni: Wrath of the White Witch – chociaż gra zaoferowała przyjemną rozgrywkę, ciekawe systemy, a nawet znośną fabułę, to jednak tytuł nie był jakimkolwiek wyzwaniem. Oby Japończycy tym razem nie zapomnieli o dopakowaniu oponentów.