LEGO City: Undercover na PC to kolejna kpina z fanów. Gra nigdy nie powinna zadebiutować w takim stanie

Gry
5997V
LEGO City: Undercover na PC to kolejna kpina z fanów. Gra nigdy nie powinna zadebiutować w takim stanie
Wojciech Gruszczyk | 05.04.2017, 14:46

Warner Bros. zdecydował się wrzucić LEGO City: Undercover na inne platformy, ale gra w wersji na PC odstrasza. Pierwsze opinie o porcie są bardzo, bardzo negatywne. Lepiej nie inwestować w tę edycję najmniejszej złotówki. 

LEGO City: Undercover początkowo zadebiutowało wyłącznie na Nintendo Wii U, ale wydawca zdecydował się przenieść produkcję na kolejne platformy. Gra w tym tygodniu debiutuje na PlayStation 4, Xboksach One, Nintendo Switch oraz komputerach osobistych.

Dalsza część tekstu pod wideo

LEGO City: Undercover w Encyklopedii PPE.pl

Twórcy kolejny raz nie dopracowali edycji na PC, która jest wprost masakrowana przez graczy. Niektórzy dorwali się już do produkcji i alarmują – LEGO City: Undercover zawiesza cały komputer, nie pozwala wejść do pulpitu korzystając z ALT+TAB, nie daje zmienić rozdzielczości (trzeba to robić przez plik txt!), ma spore problemy z płynnością animacji, a nawet deweloperzy nie pozwalają wykorzystywać myszki do zmiany opcji.

Tak prezentuje się kilka opinii znalezionych na Steam:

SirPL

Co do tego, że gra jest niesamowita nie miałem wątpliwości od zobaczenia jej po raz pierwszy na WiiU. Niestety, okazuje się, że TT poczęstowało nas niedogotowanym mięsem - port na PC trudno nazwać udanym. Błędy można mnożyć, choć największymi są:
- Brak możliwości ustawienia rozdzielczości gry (można to jednak zrobić przez edycję plików gry)
- Brak możliwości przejścia do pulpitu (ALT+-TAB)

Domyślna konfiguracja przycisków sterowania jest żartem:
- Mysz nie jest obsługiwana
- Gaz i hamulec w pojazdach to [7] i [Y] (sic!)
- Obracanie kamery to P;L' (na wzór WSAD)

Wszystkie przerywniki (cut-scenki) nie są renderowane w czasie rzeczywistym - to mocno skompresowane, a przez to kiepskiej jakości filmy.


Chyba największą porażką jest fakt, że gra, nawet na mocnej konfiguracji, ma problem z osiągnięciem 60 FPSów - w moim przypadku, na i4770K, GTX1060 6GB i 16GB RAM, gra osiąga około 40-45 FPSów.

Lego City: Tajny Agent ma ogromny potencjał, który został skutecznie przykryty przez niedoróbki i niedociągnięcia. Dopóki tak oczywiste błędy jak crashe i glitche nie zostaną wyeliminowane zakup gry wydaje się być złą decyzją.

Lumba

Gorzej niż na premierę Mafia 3. Bugi na bugach, nie można zmienić rozdzielczości ekranu (po prostu czarny ekran) i po powrocie do ustawień standardowych, ekran po chwil się bugguje. 

wojtek5890

Niestaty gra wymaga naprawienia.
-Nie chodzi na pełnym ekranie
-Pograłem chwile i już się włączyć nie chce
-Gra ma problemy optymalizacyjne w scenkach 

Warner Bros. nie uczy się na błędach? Dobrze pamiętamy premierę Batman: Arkham Knight, która odbiła się głośnym echem w całej branży. Twórcy obiecują poprawę, pracują nad łatkami, ale czy tak to powinno wyglądać?

Źródło: http://www.gamestar.de/spiele/lego-city-undercover/news/lego_city_undercover,54391,3312284.html

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper