Ghost Recon: Wildlands. Otwarta beta wystartowała, więc oglądamy reklamę telewizyjną

Ubisoft kontynuuje politykę naprawy wizerunku i firma ponownie pozwala przed samą premierą wypróbować graczom swoją nową produkcję. Wystartowała otwarta beta Ghost Recon: Wildlands i dodatkowo oglądamy reklamę.
Francuzi od pewnego czasu pozwalają graczom wypróbowywać wszystkie produkcje przed premierą. Zazwyczaj każda duża gra otrzymuje dwie zamknięte bety, a tuż przed debiutem odbywa się trzeci test dla wszystkich. Nie inaczej jest z Ghost Recon: Wildlands.
Recenzja Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands




Najnowszą pozycję Ubisoftu możemy testować na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych. Jest to bez wątpienia wyjątkowa okazja do sprawdzenia, czy warto inwestować gotówkę w Ghost Recon: Wildlands.
Twórcy grają z klientami w otwarte karty, ale najwidoczniej taka forma promocji odnosi sukcesy – w końcu firma kontynuuje tę praktykę od zeszłego roku. Ciekawostką na pewno jest fakt, że po drugiej, zamkniętej becie pojawiło się sporo negatywnych opinii o Ghost Recon: Wildlands, ale mimo to studio zdecydowało się pokazać pozycję wszystkim zainteresowanym. Oczywiście ekipa zajęła się wyeliminowaniem najbardziej męczących problemów.
Na deser oglądamy reklamę telewizyjną, która wrzuca widzów w sam środek narkotykowego, a zarazem oczywiście boliwijskiego piekła. Autorzy przesadzili trochę z efektami specjalnymi, ale na plus można zaliczyć prezentację realiów produkcji.
Materiał: Ghost Recon Wildlands: Ruthless Official TV Spot