Diablo III już z patchem 2.4.3. Poziomy z pierwszego Diablo i wsparcie 4K na PS4 Pro

Gry
3551V
Diablo III już z patchem 2.4.3. Poziomy z pierwszego Diablo i wsparcie 4K na PS4 Pro
Bartosz Dawidowski | 06.01.2017, 09:36

Diablo III dorobiło się właśnie wyczekiwanej "rocznicowej" aktualizacji 2.4.3. Oprócz wprowadzenia fantastycznego smaczka dla fanów pierwszego Diablo, czyli "odrestaurowanych" starych poziomów gry, doczekaliśmy się w patchu 2.4.3 również wielu innych modyfikacji.

Oprócz zapowiadanego powrotu to Tristram z pierwszego Diablo, które ma być dostępne do końca stycznia, Blizzard przyszykowało w patchu 2.4.3 masę innych pozytywnych zmian. Poniżej znajdziecie ich listę, opublikowaną na polskiej stronie BattleNet. Umieściłem tu najważniejsze zmiany wprowadzane w rzeczonej aktualizacji. Po pełną listę modyfikacji (uzupełnioną o zmiany w balansie mocy poszczególnych przedmiotów i potworków) odsyłam was na oficjalną stronę Battlenet.

Dalsza część tekstu pod wideo

Diablo III: Reaper of Souls w Encyklopedii PPE.pl

Co ważne - aktualizacja, opatrzona kodem 1.15 w wersji na PS4, wprowadza opcję prowadzenia rozgrywki w rozdzielczości 4K na PS4 Pro. Z trybu 4K można korzystać również zwiedzając lochy z pierwszego Diablo.

Film prezentujący aktualizacje z okazji 20-lecia Diablo

 

Modyfikacje w patchu 2.4.3:

OGÓLNE


Nowa funkcja: Wydarzenie z okazji 20-lecia serii
        Tajemnicza grupa kultystów próbuje mocno namieszać! Wytropcie ją w trybie przygodowym, by odnaleźć wskazówki, które pomogą wam otworzyć portal do przeszłości Tristram i odkryć źródło przerażającej ciemności, która spowiła miasteczko wiele lat temu... Wydarzenie będzie dostępne jedynie w styczniu.

 

WSPARCIE HARDWARE:

Wprowadzono wsparcie dla obrazu 4K na PS4 Pro


KLASY

Barbarzyńca
        Przytłaczający Atak
            Posiada obecnie 3 ładunki.
            Czas odnowienia to nadal 12 sekund na każdy ładunek, ale może zostać nieco skrócony przez trafienia krytyczne.

Poprawki błędów
        Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami Fala Światła nie zadawała obrażeń, kiedy gracze znajdowali się pod wpływem Objawienia.
        Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawienie się Hydry, kiedy dwa Lustrzane Odbicia próbowały przywołać Hydrę w tym samym czasie.
        Naprawiono błąd, który sprawiał, że premie do obrażeń zadawanych przez Mistycznego Sojusznika i ataków na sekundę nie obejmowały trybu aktywnego Ziemskiego Sojusznika i Ognistego Sojusznika.
        Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Teleportacji pod postacią Archonta poprawne wliczanie liczby ataków na sekundę wykonywanych przez gracza.


PRZEDMIOTY

Przedmioty legendarne
        Czerwony Odłamek Duszy
        Nowy klejnot legendarny
            Okresowo próbuje wyrwać się spod kontroli wyzwalając pierścień ognia, który zadaje 12 500% obrażeń od broni przeciwnikom, przez których przejdzie.
                    Dzięki powyższej zmianie główny efekt wywoływany przez ten klejnot zadaje wyjściowo znacznie większe obrażenia, ale będą się one skalować wolniej na wyższych poziomach.
                Po awansie na kolejny poziom, przez 30 sek. koszt zasobów zostaje usunięty, a czas odnowienia umiejętności zostaje skrócony o 75%. (wymaga rangi 25).

 

POPRAWKI BŁĘDÓW

            Amulet Piekielnego Ognia
                Naprawiono błąd, który sprawiał, że fetysze generowane przez ten przedmiot za pośrednictwem umiejętności pasywnej Mali Pochlebcy nie skracały prawidłowo czasu odnowienia Wściekłego Voodoo, jeśli na wyposażeniu znajdowało się Meteorytowe Kukri.

            Iluzoryczne Buty
                Pozwolą Krzyżowcom używającym Konnej Szarży przechodzić przez ściany.

            Duma Pinto
                Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne obliczenie premii do obrażeń Fali Światła zapewnianej przez ten przedmiot.

            Korbacz Wyniosłego
                Zadając obrażenia, uwzględnia obecnie premie do Pchnięcia Tarczą wynikające z afiksu.
                Poziomy kumulacji obrażeń nie będą znikać po zmianie sprzętu lub przy podnoszeniu przedmiotów.

            Zerwikaptur
                Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Zerwikapturowi prawidłowe wzmacnianie obrażeń zadawanych przez niektóre runy Błogosławionego Młota.
            Naprawiono błąd, który czasem powodował niezamierzone odprawianie ozdobnych zwierzaków, zmuszając graczy do ponownego przywołania ich za pośrednictwem interfejsu kolekcji.
            Naprawiono błąd, który czasem powodował, że opcje transmogryfikacji nie odblokowywały się prawidłowo przy pierwszym pozyskaniu przedmiotu dającego kilka możliwości transmogryfikacji.
            Naprawiono błąd, który powodował wygasanie wzmocnienia pochodzącego od Ahavarionu, Włóczni Likandry przy przechodzeniu między poziomami Głębokiej Szczeliny.
            Naprawiono błąd, który powodował, że Szkieletor wydawał niewłaściwe dźwięki, kiedy gracz używał niektórych elementów interfejsu użytkownika.
            Naprawiono błąd, który powodował, że premie do obrażeń od żywiołów wynikające z broni unieważniały premię do obrażeń przyznawaną przez Zbawienie Skulara Starożytnej Włóczni i jej typowi żywiołu.
            Naprawiono błąd, który pozwalał niektórym przeciwnikom odbijać w szamana obrażenia od martwicy pochodzące z Uprzęży Piekielnego Kła przy pomocy pocisków takich jak np. Zatruta Strzałka.


SEZONY

        Postępy sezonowe
            Zdobycie tytułów Niszczyciela i Strażnika w postępach sezonowych nie będzie już wymagało ulepszenia starożytnego przedmiotu legendarnego o legendarny klejnot odpowiednio co najmniej 30 i 40 poziomu.
            Z kolei żeby zdobyć tytuł Zdobywcy, należy obecnie ulepszyć jeden starożytny przedmiot legendarny o legendarny klejnot poziomu 50 lub wyższego.
            Od sezonu 9 gracze będą mogli ukończyć zadanie Wykonawca zleceń podczas wielu różnych rozgrywek w ramach postępów sezonowych.


TRYB PRZYGODOWY

        Zlecenia
            Zmniejszono liczbę przeciwników, których trzeba zabić, w celu wykonania następujących zleceń:
                Zabij Aloysiusa,
                Zabij Truposza,
                Zabij Bolena,
                Zabij kapitana Donna Adamsa,
                Zabij Miażdżyciela.
        Szczeliny
            Dostosowano mapę Rynsztoków.
                Zmniejszono zagęszczenie przeciwników na mapie oraz jej rozmiar.
                Obszar ten może teraz pojawić się jako loch początkowy w Szczelinach i Głębokich Szczelinach.


        Głębokie Szczeliny

            Dokonaliśmy szeregu zmian, by poprawić wrażenia z rozgrywki w Głębokich Szczelinach.
                Pasek postępu Głębokiej Szczeliny pokazuje teraz procentową wartość postępów pod sam koniec, kiedy jest już prawie pełny.
                Potwory powinny być teraz bardziej równomiernie rozmieszczone na każdym poziomie Głębokich Szczelin.
                    Zwiększono ponadto ilość zdobywanego doświadczenia oraz wartość postępów w Głębokiej Szczelinie przyznawanych za pokonywanie wielu mniejszych potworów.
                Rozmiary każdego z poziomów Głębokiej Szczeliny są teraz zbliżone.
                    Średnio przejście szczeliny powinno teraz obejmować dwa do czterech poziomów.
                Szansa na wygenerowanie tego samego typu mapy podczas schodzenia na kolejny poziom Głębokiej Szczeliny jest teraz znacznie mniejsza.
                Przy wejściu do każdego poziomu znajduje się teraz obszar bez potworów.
                    Wielkość tego obszaru pozwala na swobodne manewrowanie postaciom strzelającym.
                Kilka dodatkowych typów potworów może teraz pojawić się w charakterze czempionów i potworów elitarnych.
                Teraz w Głębokich Szczelinach będą się pojawiały piekłoskóre wstrząsacze, ekshumowane kolosy, mieszkańcy piasków i olbrzymie golgory wraz z innymi potworami w nieco większych grupach.
                Teraz w Głębokich Szczelinach, na poziomach z piaskowymi osami i żołdakami upadłych, będzie się ich pojawiało nieco mniej.
            Poziomy kumulacji następujących przedmiotów/umiejętności są obecnie zerowane po wejściu do Głębokiej Szczeliny:
                Przedmiotów Wachlarz Lorda Greenstone, Balista Fortecy i Korbacz Wyniosłego;
                Umiejętności Tajemny Generator i Mityczny Rytm.
            Zwiększono wartość nagrody w złocie oraz koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny poziomu 25 i wyższych.
                Proporcje między nagrodą w złocie a kosztem wzmocnienia pozostają w zasadzie bez zmian.
            Gracze otrzymają teraz dodatkową szansę na ulepszenie swoich legendarnych klejnotów, jeśli nie zginą w Głębokiej Szczelinie.
        Kraina Chciwości
            Portal do Krainy Chciwości zamyka się obecnie po 60 sek. od otwarcia skrzyni Chciwości.
            Gracze mogą teraz otworzyć wiele portali do tej krainy w ciągu jednej rozgrywki.
        Strefy
            Punkt nawigacyjny na 2 poziomie Fortecy Pandemonium w trybie przygodowym został przesunięty z okolic wejścia do środkowej części poziomu, żeby przyspieszyć realizację niektórych zleceń.
                W konsekwencji tej zmiany, jeśli zlecenia wymagają zabicia unikatowych przeciwników, pojawią się oni w pierwszej połowie lochu, a wszystkie potwory na mapie będą zaliczać się do postępów realizacji zlecenia.
        Poprawki błędów
            Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie pojawiała się scena zlecenia Problemy badawcze.
            Naprawiono błąd, który sprawiał, że w niektórych pomieszczeniach Głębokich Szczelin powstawały duże obszary pozbawione potworów, co zdarzało się szczególnie często w okolicach wejść do niektórych poziomów.


ZMIANY UŁATWIAJĄCE ROZGRYWKĘ

Barwniki
            Teraz można uzyskać do nich dostęp za pomocą nowej zakładki u Wieszczki.
                Dotyczy to także barwników z edycji kolekcjonerskiej.
            Po tej zmianie barwniki nie będą już dostępne u sprzedawców.


Poprawki błędów
            Naprawiono kilka błędów graficznych i tekstowych w przypadku niektórych umiejętności i przedmiotów.
            Naprawiono błąd, który powodował problemy ze skrótami klawiszowymi przy ukrytym interfejsie użytkownika.
            Naprawiono błąd, który czasem powodował bezczynność towarzyszy podczas walki.
            Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odprawienie towarzyszy, kiedy zostali unieszkodliwieni w walce.
            Naprawiono błąd, który sprawiał, że zwierzaki i towarzysze mogli być atakowani natychmiast po wyjściu z portalu.

Źródło: http://eu.battle.net/d3/en/

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper