Sony rozpoczyna 2017 rok od nowej reklamy PlayStation 4
Sony rozpoczęło nowy rok od publikacji świeżego trailer PlayStation 4. Tym razem firma skupia się wyłącznie na nadciągających grach ekskluzywnych.
Znalazło się tu miejsce nie tylko dla takich "pewniaków" jak Gran Turismo Sport czy Horizon: Zero Dawn, ale również dla Drawn to Death czy NieR: Automata. Sony nie zapomniało również o Yakuza 0 i intrygującym Detroid.
Na deser w materiale pojawiają się przebłyski z Wipeout Collection, Nioh, długo wyczekiwanego Dreams i przetłumaczonej na język Szekspira Persony 5. Gry na bardzo mocno promowane w 2016 roku PlayStation VR zeszły w tej reklamie na dalszy plan (zdaje się, że jedyną grą skoncentrowaną na VR jest w tym klipie Starblood Arena). Rok 2017 będzie z pewnością sądny, jeśli chodzi o popularyzację gogli VR. Ciekawe czy deweloperom uda się stworzyć naprawdę mocne produkcje dla tej technologii, które staną się "must-have'ami"?