Twórca Vikings: Wolves of Midgard krytykuje nowe wersje konsol - przez dodatkowy sprzęt cierpią gry

Gry
1642V
Twórca Vikings: Wolves of Midgard krytykuje nowe wersje konsol - przez dodatkowy sprzęt cierpią gry
Wojciech Gruszczyk | 25.11.2016, 17:55

Vikings: Wolves of Midgard zapowiada się na świetnego RPG-a umiejscowionego w mitologii nordyckiej. Na produkcję musimy zaczekać do przyszłego roku, ale dyrektor generalny Games Farm postanowił poruszyć bardzo ciekawy problem. Przez dodatkowe sprzęty cierpi zawartość produkcji. 

W lipcu Games Farm zapowiedziało Vikings: Wolves of Midgard. Tytuł od początku wpadł mi w oko, bo deweloperzy tworzą „Diablo w nordyckim klimacie”, ale dodatkowo zamierzają znacząco rozbudować swój projekt.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dyrektor generalny i zarazem szef rozwoju z tej ekipy miał okazję porozmawiać z dziennikarzem Gamingbolt na temat nowych konsol. Zdaniem Petera  Nagy’a pojawienie się na rynku PlayStation 4 Pro, Xbox One S, czy też nawet Project Scorpio generują problemy.

Twórcy nie mogą skupiać się wyłącznie na zawartości, rozwijać projekt, dodawać nowe etapy, bo muszą wciąż jednocześnie pracować nad dostosowaniem gry dla kolejnych platform. To oczywiście zwiększa koszty, a nie daje tak naprawdę żadnych realnych korzyści produkcji.  

Jest to ciekawe spojrzenie na temat kreowania nowych opowieści, bo pochodzi od małej ekipy, która choć tworzy wielki tytuł, to jednak nie ma nieograniczonych środków i musi liczyć się z każdym wydanym dolarem.

Nagy wspomniał również o specyficznej słabości PlayStation 4 Pro – jego zdaniem konsola, identycznie jak podstawowa wersja, ma za słaby procesor, a zarazem za mało pamięci i jego zespół już doświadczył „problemów wydajnościowych”. Pro podobno nie poprawia w tym temacie za wiele. 

Źródło: http://gamingbolt.com/parity-with-original-ps4-will-be-major-problem-for-ps4-pro-going-forwards-says-vikings-dev

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper