Doom w końcu otrzymał tryb Deathmatch - dużo poprawek w darmowej aktualizacji

Gry
632V
Doom w końcu otrzymał tryb Deathmatch - dużo poprawek w darmowej aktualizacji
Bartosz Dawidowski | 23.09.2016, 12:22

Id Software się nie obija, wprowadzając kolejne aktualizacje świetnego Doom. Tym razem deweloperzy wprowadzili szereg usprawnień do Kampanii, a także do rozgrywki sieciowej .

Oprócz ogólnych poprawek najważniejszą nowością w aktualizacji nr 3 jest tryb Deathmatch. To oczywiście jeden z motywów, o które najmocniej prosili fani Doom. Zasady zabawy są tu standardowe: każdy walczy z każdym, bez sojuszników.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oprócz Deathmatchu aktualizacja nr 3 przynosi też inną wyczekiwaną funkcję w postaci opcji tworzenia prywatnych rozgrywek sieciowych. Gracze mogą teraz personalizować zabawę, wybierając mapy, tryby, modyfikować limit czasowy i punktowy, a także obecność w grze demonów.

 

Poniżej znajdziecie listę modyfikacji wprowadzanych przez aktualizację nr 3:


Multiplayer

Nowe funkcje

    Deathmatch – udostępniamy nowy tryb wieloosobowy „każdy na każdego”.
    Rozgrywki prywatne – gracze mogą tworzyć teraz własne, prywatne rozgrywki wieloosobowe. Można w nich skonfigurować preferowane tryby, mapy, długość gry oraz inne ustawienia.


Kampania

Poprawki i usprawnienia

    Naprawiono błąd, w wyniku którego opuszczenie mapy klasycznej zawieszało grę na poziomie menu głównego.
    Naprawiono błąd uniemożliwiający dokonywanie postępów, występujący przy wczytywaniu punktu kontrolnego w Twierdzy Krwi B podczas podnoszenia żółtej czaszki w pomieszczeniu z miażdżycielem.
    Naprawiono błąd sprawiający, że modele przywoływacza i różaka były niewidoczne w menu przedmiotów kolekcjonerskich.
    Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry podczas wczytywania punktu kontrolnego przy przełączniku bezpieczeństwa w rdzeniu polarnym, gdy włączona była klasyczna pozycja broni DOOM.
    Zlikwidowano przypadki, w których modyfikacja rakieta pop do strzelby bojowej nie zliczała postępów ku mistrzostwu.
    Naprawiono błąd, w wyniku którego śmierć podczas zmiany map i ponowne uruchomienie mapy na kolejnym poziomie uszkadzało postać.
    Naprawiono błąd, w wyniku którego włączenie klasycznej pozycji broni podczas scenki z oglądaniem broni powodowało awarię.
    Naprawiono błąd, w wyniku którego mistrzostwo zdalnej detonacji nie rosło, gdy gracz używał na wrogach bomby ogłuszającej.
    Naprawiono błąd animacji, w wyniku którego nogi strażników talizmanu się nie ruszały.
    Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran wyboru misji nie przedstawiał prawidłowo stanu wyzwania „śladami trupa” w Twierdzy Krwi A.
    Wprowadzono liczne zmiany poprawiające stabilność.


SnapMap

Poprawki i usprawnienia

    Ogólna poprawa stabilności.
    Cofanie/powtarzanie nie powoduje już problemów z pamięcią komputera.
    Anonimowi gracze są teraz prawidłowo uwzględniani w liczbie rozegrań mapy.
    Punkty ścieżek SI działają teraz prawidłowo, gdy ustawione są na sprint.
    Ulepszono sortowanie przeglądarki i pustą przeglądarkę.
    Przełącznik ma teraz prawidłowo przypisane klawisze.
    Puste pojemniki mogą być teraz podnoszone.
    Logika upuszczania broni przy podnoszeniu działa teraz przy ustawieniu „Po dotknięciu”.
    Gracze są teraz blokowani przez obszary blokowania gracza.
    Zamknięte drzwi wyświetlają już prawidłowo wiadomość „Zamknięte”.
    Klucze-czaszki mogą być dodawane i usuwane z ekwipunku.
    Do ustawień właściwości dodatkowych SI dodano ustawienie „Zarządzaj przez kontroler SI”.
    Amunicja zdobywana dzięki podnoszeniu broni działa prawidłowo we wszystkich wypadkach.
    Rdzeń zasilania pojawia się prawidłowo, jeśli jest generowany przy uruchomieniu mapy.
    Utracone dusze prawidłowo obsługują punkty ścieżek SI.
    Opcja „Daj pancerz” działa prawidłowo we wszystkich warunkach.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM (2016).

Źródło: https://bethesda.net/#pl/events/game/doom-free-update-3-now-available/2016/09/22/211

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper