Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 15.09.2016 08:50
Capcom znów sprzedaje sklecone na kolanie wersje HD - porównanie grafiki w Dead Rising Triple Pack
1619V

Capcom znów sprzedaje sklecone na kolanie wersje HD - porównanie grafiki w Dead Rising Triple Pack

Capcom bez krztyny żenady wypuszcza sklecone na kolanie reedycje swoich gier z last-genów na XOne i PS4. Z taką sytuacją mieliśmy do czynienia przy okazji rozczarowującego Resident Evil 5 na current-genach i wygląda na to, że historia się powtarza z Dead Rising Triple Bundle Pack...

Capcom chwalił się, że odświeżył oprawę wizualną serii Dead Rising w wydanej ostatnio kompilacji Triple Bundle. Niestety patrząc na bezpośrednie porównanie grafiki z Dead Rising, Dead Rising 2 i Dead Rising 2: Off the Record na X360 i PS4 wychodzi na to, że różnice są tak niedostrzegalne, że można się zastanawiać po co w ogóle brano się do tworzenia takiego "remastera"? Wygląda na to, że Capcomowi nie chciało się nawet popracować nad jakością tekstur w edycjach HD gier, a jedyne co dostaliśmy to ogólnie przeskalowana rozdzielczość do 1080p i animacja o płynności 60 fps. Różnica w kolorystyce w w poniższym porównaniu wynika z innego poziomu kontrastu/gammy w wersji na PS4 i X360 (szkoda, że IGN nie wyrównało tych poziomów na potrzeby wideo).

Patrząc na pierwsze opinie recenzentów widać, że również dziennikarze nie są zachwyceni z roboty Capcom. "W kompilacji nie ma nic, co mogłoby by przyciągnąć do Dead Rising z powrotem fanów Franka Westa" - napisał w podsumowaniu pracownik IGN.


Pierwsze oceny kompilacji HD:

PlayStation LifeStyle - 7.5
IGN - 6.5

 

Tagi: