Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 29.08.2016 15:25
Wiedźmin 3: Dziki Gon ponownie ulepszony - CD Projekt RED zapowiedział aktualizację. Mamy listę zmian
3450V

Wiedźmin 3: Dziki Gon ponownie ulepszony - CD Projekt RED zapowiedział aktualizację. Mamy listę zmian

Od premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon minęło już sporo czasu, ale deweloperzy nadal pracują nad ulepszeniem swojego wielkiego dzieła. Produkcja otrzyma aktualizację 1.30, która wprowadza kilka istotnych zmian i przygotowuje pozycję do premiery Edycji Gry Roku. 

Deweloperzy od wielu tygodni skupiają się niemal wyłącznie na Cyberpunk 2077 oraz Gwent, ale jak widać kilka osób w zespole pozostało jeszcze przy Dzikim Gonie. Autorzy właśnie potwierdzili przygotowanie kolejnej aktualizacji – wszystkie pliki trafią jutro na PlayStation 4, Xboksa One i komputery osobiste!  

Zmiany zostały podzielone na cztery kategorie, ale odnoszę wrażenie, że klienci najbardziej czekali na innowacje w rozgrywce oraz zadaniach. Studio zajęło się usunięciem męczących błędów, przez które sympatycy Geralta nie mogli ukończyć wielu misji. Ta sytuacja najbardziej irytowała graczy chcących ukończyć pozycję w 100%.

Zawsze w momencie publikowania kolejnych aktualizacji do wielkich gier po kilku miesiącach od premiery pojawiają się w naszych komentarzach sporne dyskusje – niektórzy narzekają, że wrzucono na rynek grę z bugami, a reszta się cieszy z przygotowanych zmian. Oczywiście w idealnym świecie każda pozycja w dniu premiery byłaby pozbawiona wszystkich wad, ale w dzisiejszych czasach jest to raczej niemożliwe. 

Patch 1.30 - Lista Zmian 

-Postacie- 

  • Vimmie Vivaldi cieszy się swoim nowym wyglądem.  

-Rozgrywka- 

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego opisy właściwości olejów nie były usuwane z mieczy. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zdobycie niektórych receptur barwników było niemożliwe. Naprawiono błąd, w wyniku którego było możliwe całkowite pominięcie drugiej fazy walki z Eredinem. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego do wytworzenia Mistrzowskiego legendarnego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu gryfa wymagany był miecz srebrny. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch postaci z zadania "Bez śladu" było niemożliwe.  
  • Zdziczałe skalne trolle nieopodal drogowskazu "Rozdroży przy Dun Tynne" są nieco mniej zdziczałe na poziomie trudności "Po prostu opowieść". 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była zmiana rodzaju bełtów pod wodą, co skutkowało zmniejszonymi obrażeniami z kuszy podczas nurkowania. 
  • Poprawiono wartości bonusu "Przypływ adrenaliny" podczas walki z grupą bandytów w zadaniu "Szturm na Dun Tynne." 
  • Wprowadzono usprawnienia do systemu losowości łupów. 
  • Zadanie śmiertelnego ciosu generuje poprawną ilość adrenaliny. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ogon Płotki mógł zniknąć. Dla dotkniętych tym problemem zaleca się zamianę siodeł, zapisanie gry i wczytanie tego zapisu. 
  • Poprawiono maksymalny poziom przedmiotów, zadań i postaci niezależnych, aby skorygować niezgodności poziomów, jeśli gracz rozpoczął Nową Grę+ na bardzo wysokim poziomie. Maksymalny poziom przedmiotów i zadań to teraz 100, dla postaci niezależnych 105. 
  • Poprawiono statystyki rynsztunków Hen Gaidth i Tesham Mutna w Nowej Grze+. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Rycerski miecz stalowy nie był dodawany do okna rzemieślnictwa po zdobyciu schematu. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mutacja "Drugie życie", gdy odpowiednie warunki zostały spełnione, mogła dawać Geraltowi nieskończoną regenerację punktów żywotności. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zła wiedźma z zadania "Dawno, dawno temu.." mogła się okazać nieśmiertelna. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bonus "Euforia" nie był aktywowany prawidłowo po zatruciu eliksirami. 

-UI- 

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwe było przypisanie umiejętności do okna mutacji innego koloru. 
  • Naprawiono problemy z kontrolerem Steam. 
  • Do interfesju dodano ikony przycisków kontrolera PlayStation. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre przedmioty możliwe do wytworzenia w Nowej Grze+ miały nieprawidłowe wymagania poziomowe. 
  • Naprawiono problemy związane z rozbieraniem na części większej liczby mutagenów w laboratorium alchemicznym. 

-Zadania- 

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego otwarcie skrzyni zawierającej przedmioty w zadaniu "Poszukiwania: rynsztunek Szkoły Wilka" było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego z glosariusza mógł zniknąć wpis dotyczący Geralta, gdy ten decyduje się na dołączenie do turnieju rycerskiego pod swoim prawidziwym imieniem. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie dwóch bandytów przed Karczmą Nigdzie podczas zadania "Po nitce do kłębka" było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było zaatakować oszluzga z zadania "Zlecenie: Łaciate kłopoty", wobec czego ukończenie zadania było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie rzeźby Reginalda na podwórzu Corvo Bianco było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zabicie Morkvarga w Nowej Grze+ podczas zadania "W wilczej skórze" było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd w wyniku którego używanie stołu alchemicznego w Corvo Bianco czasem było niemożliwe. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp zadania "O czym szepczą grzyby" mógł być zablokowany. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel mówiący o założeniu odpowiedniego stroju mógł wyświetlać się w nieskończoność po wykonaniu zadania "Szlachcic z Cintry." 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie "Zlecenie: Łaciate kłopoty" było niemożliwe do ukończenia, jeśli zadanie "Komu w drogę" nie było wcześniej wykonane. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Vivienne mogła zniknąć podczas zadania "Pieśń rycerskiego serca." 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." czasem mógł być zablokowany. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego cel zadania "Jeśli nie chcesz mojej zguby..." mógł zostać reaktywowany. 
  • Naprawiono pozostałe przypadki problemu w wyniku, którego granice z zadania "Długa noc" uniemożliwiały graczom podróżowanie po Toussaint, gdy wspomniane zadanie nie było wykonywane. 
  • Hughes staje tam gdzie powinien, jeśli w zadaniu "Bohater narodowy" wybierze się opcję "jeszcze jeden dzień". 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w karczmie podczas wykonywania zadania "Gwint: Talia Skellige / Gwint: Wielki Turniej w Beauclair." 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w zadaniu "Komu w drogę" mógł zostać zablokowany. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego pomniki w zadaniu "Rekonstrukcja" czasem się nie pojawiały. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bruxa w zadaniu "Bestia z Toussaint" przejawiała pokojowe tendencje, w czasie kiedy rozgrywka wymagała, aby zmieniła nastawienie na wrogie. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja ze śladami stóp podczas badania sceny zbrodni w zadaniu "Bestia z Toussaint" była niemożliwa. 
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozmowa rozpoczynającą zadanie "Rycerz do wynajęcia" była niemożliwa podczas wykonywania tej misji. 

Źródło: Twitter.com

Tagi: CD Projekt RED patch Wiedźmin 3: Dziki Gon