Phil Spencer przyznaje, że jakość ostatnich pecetowych portów gier nie jest najlepsza. Obiecuje poprawę

Uniwersalna Platforma Windows miała sprawić, że portowanie gier z Xboksa One na PC i odwrotnie stanie się prostsze. Póki co jest tylko gorzej, ale Microsoft obiecuje, że ten stan rzeczy ulegnie poprawie.
Po problemach kilku ostatnich pecetowych portów, takich hitów jak Gears of War: Ultimate Edition, Killer Instinct: Season 3 i Quantum Break Microsoft musi mocno postarać się aby odbudować zaufanie graczy komputerowych. Zresztą fani wyraźnie wytykają im tę sprawę na portalach społecznościowych. Phil Spencer, zaczepiony przez jednego z użytkowników, przyznał otwarcie, że widzą te problemy i chcieliby, bez dwóch zdań polepszyć swoją pracę na tym polu. Dodał również, że zbierają do kupy opinie graczy, aby wyciągnąć z nich wnioski.
Użytkownicy zarzucają nawet, że Universal Windows Platform, to, w aktualnym stanie, Games for Windows Live 2.0. Wszyscy pamiętamy jak ta usługa skończyła. Phil odparł, że poprawili już stan Gears of War i pracują nad tym, aby Quantum Break również stało się bardziej grywalne. Jeszcze mają z tym sporo roboty, ale są aktualnie skoncentrowani na naprawianiu gry.




Miejmy nadzieję, że ekipom Microsoftu uda się wreszcie okiełznać UWP oraz DirectX 12. Na razie mamy tylko wielkie słowa i obietnice, a rzeczywistość okazuje się zgoła odmienna.
@CrashMjF @QuantumBreak We want to do a better job with PC releases, no question. We are taking the feedback and working to get better.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 11, 2016
@archaven GoWU got better, QB will as well, KI was fine. Want to have great launches, not there yet but focused on getting better.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 11, 2016