Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 01.04.2016 17:02
To Microsoft opóźnił premierę Quantum Break. Twórca tłumaczy sytuację
864V

To Microsoft opóźnił premierę Quantum Break. Twórca tłumaczy sytuację

Quantum Break miał zadebiutować na rynku pod koniec ubiegłego roku, ale twórcy poinformowali, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie tytułu. Dzisiaj sytuację wyjaśnił Sam Lake, który potwierdził „taktykę” Microsoftu. Ponadto, dowiedzieliśmy się, że liczba zamówień przedpremierowych prezentuje się naprawdę dobrze. 

Microsoft zapewnił graczom bardzo gorącą końcówkę 2015 roku. Na rynku zadebiutował między innymi Forza Motorsport 6, Halo 5: Guardians oraz Rise of the Tomb Raider, czyli wyjątkowo mocne pozycje.

Szef marki Xbox – Phil Spencer – kilka miesięcy przed tymi premierami zapowiedział, że zamierza dokładnie przyjrzeć się nadciągającym pozycjom, a później otrzymaliśmy informację o przełożeniu daty premiery Quantum Break. Gra miała trafić na rynek pod koniec 2015 roku, ale dzisiaj dyrektor kreatywny projektu potwierdził, że przełożenie debiutu było częścią głębszych planów.

Mogliśmy się spodziewać, że Microsoft nie chciał zapychać kalendarza, ale pewnie tylko nieliczni mogli przypuszczać, że to właśnie tytuł Remedy Entertainment zostanie przełożony. Sam Lake wytłumaczył, że ta decyzja była bardzo dobra dla deweloperów, którzy otrzymali więcej czasu na dopracowanie Quantum Break.

Ponadto, Aaron Greenberg zajmujący się marketingiem w korporacji, potwierdził, że gra cieszy się bardzo wysokim zainteresowaniem. 

Źródło: http://www.videogamer.com/xboxone/quantum_break/news/quantum_break_was_delayed_to_help_stagger_xbox_one_releases_says_remedy.html

Tagi: quantum break Remedy Entertainment sam lake