Halo 5: Guardians

Halo 5: Guardians

Ocena wg platformy:

XONE 7.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
343 Industries
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
13.5 godzin
Liczba graczy:
1-24
Premiery
Świat:
27.10.2015
Europa:
27.10.2015
Polska:
27.10.2015
Producent:
343 Industries
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
13.5 godzin
Liczba graczy:
1-24
Premiery
Świat:
27.10.2015
Europa:
27.10.2015
Polska:
27.10.2015

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Halo 5: Guardians
Wojtek Gruszczyk

Wojciech Gruszczyk

9.0
Recenzja gry: Halo 5: Guardians
XONE

Halo 5: Guardians - opis gry

Halo 5: Guardians to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio 343 Industries i wydana przez Microsoft. Tytuł ukazał się tylko na konsoli Xbox One.

Halo 5: Guardians to bezpośrednia kontynuacja Halo 4 z Xboxa 360 (gra była też dostępna jako część składanki Master Chief Collection). Akcja toczy się w roku 2558, dokładnie osiem miesięcy po wydarzeniach ukazanych w czwartej części, po których Master Chief zniknął w dziwnych okolicznościach. Halo 5 przedstawia historię z dwóch punktów widzenia - Spartanina Jamesona Locke’a oraz wspomnianego Master Chiefa właśnie.

I Locke, i Master Chief w trakcie kampanii (składającej się w sumie z piętnastu misji) dowodzą czteroosobowymi oddziałami. Grać możemy w pojedynkę lub kooperując z innymi graczami, lecz dostępny jest tylko wariant sieciowy, bez lokalnego. W tym pierwszym przypadku możemy wydawać towarzyszom broni proste komendy, co więcej, mogą nam oni pomagać w bardziej gorących sytuacjach, np. wtedy gdy przyjmiemy na klatę za dużo obrażeń. W odróżnieniu od pierwszych odsłon serii, gdzie struktura plansz była bardziej otwarta, tutaj lokacje są przeważnie liniowe, choć nie oznacza to, że większych miejscówek nie ma w ogóle.

Jeśli chodzi o multiplayer, Halo 5 oferuje dwa główne warianty zabawy. Przede wszystkim jest to Warzone (Strefa wojny), tryb, w którym na dużych polach bitwy mogą stanąć do walki maksymalnie 24 osoby (po dwanaście na jedną drużynę). Tę wielką jatkę urozmaica wykonywanie różnych wytycznych. Drugi tryb to Arena będąca ukłonem w stronę tych fanów, którzy preferują bardziej tradycyjny multiplayer. Znajdziemy w nim kilka dodatkowych wariantów: Team Slayer (typowy team deathmatch), SWAT (starcia bez tarcz i radaru), Strongholds (walka o punkty), Breakout (zawodnicy mają jedno życie), każdy na każdego oraz walka o flagę.

Istotnym novum są punkty REQ, które otrzymujemy po każdym meczu. Możemy za nie kupić paczki z przedmiotami i broniami. Jeśli jednak nie chce nam się ciułać punktów, paczki możemy też kupić za prawdziwe pieniądze.

Wideo - Halo 5: Guardians

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (37)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper